Parinti, fiti vigilenti!


Ostap, dragul de el, mi-a dat link-ul asta catre un articol mai vechi dar intotdeauna de actualitate.

L-am citit cap-coada, cu comentarii cu tot, si pot sa spun ca toata lumea are perfecta dreptate. Toate sfaturile sunt absolut nepretuite. Educatia mea solida le-a inglobat pe toate si inca alte cateva. Stiu ca se spune despre copiii needucati ca n-au cei 7 ani de acasa. De aceea recomand ca educarea progeniturilor sa continue temeinic pana cand sunt destul de mari sa alerge mai repede ca noi, si destul de puternici sa pareze o karata.
Nu uitati va rog sa le amintiti constant ca era mult mai bine daca nu ii faceati, si ca va doriti din suflet ca ei sa moara cat mai curand, pentru ca acest efort educativ pe care trebuie sa il prestati, este prea mult pentru puterile dumneavoastra. Mai ales ca progenitura a refuzat sa doarma noptile in primul an din viata, asadar ati ramas traumatizati pentru totdeauna, sanatatea dumneavoastra ramanand usor debila in urma noptilor nedormite.

Va recomand de asemenea sa nu uitati sa faceti raiduri in camera copiilor, sa controlati absolut tot, pana si hartiile din cosul de gunoi in cautarea indiciilor. Ce fel de indicii? Cum adica? Veti sti cand le veti gasi. Dar in general trebuie sa va spun ca incepand cu clasa a 3-a, toate fetitele sunt niste curve nenorocite, care trebuie controlate in permanenta, fiindca daca primesc biletele de la vreun baiat  inseamna ca sunt deja pierdute si trebuiesc pedepsite exemplar.
Nu uitati sa va mutilati copiii, infigand foarfeca in parul lor, mai ales daca sunt fete. Ele trebuiesc invatate ca frumusetea este un lucru spurcat, ticalos, care nu le va aduce decat neplaceri.
Trebuiesc batute si pedepsite in diverse moduri creative, daca cumva le  prindeti ca-si dau cu strugurel sau cu oja de la prietenele lor.E tot un semn ca vor deveni curve.

Pe mine personal parintii m-au educat foarte foarte bine, de aceea nu sunt curva in acest moment.
Cine stie ce s-ar fi ales de mine daca as fi fost lasata de capul meu.
Cel mai mult apreciez faptul ca mama s-a gandit la binele meu, si de aceea i-a explicat primului meu iubit cum sta treaba cu violul minorilor (pentru ca mai aveam 3 luni pana implineam 18 ani), cu puscaria si cu diverse alte lucruri interesante.
De asemenea cand fiica voastra va suna sa va spuna ca se logodeste cu „violatorul”, este bine sa ii aduceti aminte ca are mult mai multe optiuni printre baietii de familie buna, care au o situatie, nu ca amaratul cu care intentioneaza sa se casatoreasca. Este bine sa aranjati o intalnire cat mai curand, intre proaspata logodita, si urmatorul logodnic. Surprindeti-va placut copilul, aranjandu-i viata asa cum credeti dumneavoastra de cuviinta. In mod sigur va aprecia efortul.

Pentru a inflori, mai intai spiritul copilului trebuie strivit complet, abia apoi puteti incepe munca de reconstructie a fiintei umane care va propaga idealurile parintesti.
Inchei aici cu indemul din titlu: parinti, fiti vigilenti! Daca nu aveti timp sa va urmariti personal copiii, angajati o agentie de detectivi, asa cum au facut niste parinti pe care ii cunosc eu.

4 responses to “Parinti, fiti vigilenti!

  1. haha! uite că uitasem de asta cu strugurelul si oja. plus pensatul. e clar că o fată a devenit curvă din momentul în care a început să se penseze. părinţii mei cei naivi nu ştiau asta, ca să purceadă rapid la a mă pedepsi, dar am aflat eu de la o prietenă, când am întrebat-o de ce e toată învineţită.

    • si mai sunt atat de multe, ca nici nu le mai tin minte. educatia mea si a prietenelor mele nu lasa de dorit, asa cum se intampla astazi cu copiii astia ne-educati :))

  2. deci fetele mele sunt curve deja. si ma mai mir?! cu asa mama??
    bai merci, m-ai iluminat de dimineata.
    ahahhahahahah

  3. da, cu durere in suflet trebuie sa recunosc: sunt o mama execrabila! fiica-mea care n-are nici macar 4 ani inca, are fardurile ei, parfumurile ei, bijuteriile ei si oja ei.
    Are chiar si propria ei masuta de toaleta, ceea ce io n-am.
    Mea culpa, mea culpa.. o sa ma autoflagelez un pic mai incolo pentru slabiciunea mea in fata ei :)))

Lasă un răspuns

