motherhood


Azi aveam in plan sa inhat pitica mai devreme de la gradinita, si sa merg cu ea la scoala de capoeira. Doar ca m-am simtit blegita, afara statea sa ploua si eu n-aveam chef de nimic. Am zacut in pat pana in ultima clipa. Sper sa reusesc sa ma tarasc/adun vineri.

As zace in continuare, da’ n-am sanse. Ultima data cand m-am relaxat cu ea acasa, a fost cand am prins-o cu niste bete de plastic bagate in priza. Nu vreau sa aflu ce s-ar putea intampla daca mai incerc vreodata sa zac pe canapea in timp ce ea se joaca langa mine :))
Acuma de exemplu am lasat-o mancand. E la un metru jumate de mine, la masuta ei. Si-a terminat ketchup-ul de pe marginea farfuriei, si a decis ca vrea sa treaca la chestii serioase. Am auzit-o umbland la frigider. Acum sta pe fotoliu si suge din tubul de bulion.

Update: 2,5 minute mai tarziu, sta si urla in alt colt al camerei, fiindca nu vreau sa o las sa spele vase cu apa rece.

I fuckin’ hate my life sometimes.

Lasă un răspuns

