dragostea mea


Mi-am adus acum aminte de  cantecele de leagan ale ploadei mele.

Cesaria rulz.

Nici nu ma mai mir ca are asa un ritm in ea, daca atunci cand eram gravida ascultam numai jazz si lenny kravitz iar dupa ce s-a nascut, cu cesaria evora o adormeam imediat.

N-am sa uit niciodata cum era ea mica, si i-am cantat odata „moon river”. A deschis dintr-o data ochii, vizibil mirata, si a zambit. Am avut senzatia ca si-a tinut respiratia pentru o clipa, din cauza surprizei 🙂
De atunci asta a ramas „cantecelul” de seara.Cu el am calmat-o cand ii bagau branule, cand ii faceau ecografii, cand ii luau sange pentru analize, cand avea febra, cand pur si simplu stateam in pat langa ea in timp ce-si bea laptele, si-o alintam.
Sper sa fiu o mama buna. Nu-s o mama perfecta, si nici nu vreau. Sper doar ca peste 10 ani sa ma mai iubeasca inca. Sa fie apropiata de mine, sa ma lase sa o ajut atunci cand va avea nevoie, sa ma lase sa o iubesc si sa o protejez.

Dragostea mea e una, iubirea pe care o simt sau nu pentru altii, e altceva.

2 responses to “dragostea mea

  1. peste zece ani e posibil sa nu mai stie ca te iubeste. asa ca a mea.
    si asa ii faceam si eu. doar ca a uitat.
    o sa isi aminteasca, din nou, candva, odata..

  2. da, de varsta asta mi-e si mie teama
    fiindca nu sunt ele cele care ne trantesc usile in nas, ci hormonii. e normal. dar doare al naibii, chiar si acum, cand e atat de mica si totusi stie cum sa ma faca sa ma doara.

Lasă un răspuns

