iarba prin par


Deci e absolut imposibil. Azi-dimineata la 4 jumate, la radio era (din nou, pentru a catralioana oara) „still loving you”. In Romania auzeam Scorpions odata la 5-6 ani, aici mi-e imposibil sa nu dau in nostalgii de cacat, tinand cont ca astia baga in mod constant, numa’ muzica de pe vremea cand.. eheeee…ce vremuri..

Pe „Still loving you” m-am pupat eu la petreceri, in discoteci, in parcuri, pe holul din fata clasei, pe strada, in scari de bloc, in autobuze, in cafenele/pizzerii/cofetarii..u name it. Eu eram acolo, si ma pupam cu „za oan”.
Cred ca am mai povestit in trecere despre el, oricum..la 16 ani nu faceam altceva decat sa ma gandesc obsesiv la el desi ne petreceam fiecare clipa libera impreuna, pupandu-ne. Ne desparteam noaptea la 2-3, cand pleca reticent si privind in urma, dupa care dormeam cateva ore pentru a ne reintalni dimineata, disperati unul dupa celalalt.
Ma intreb cum de imi rezista inima la variatiile alea de puls, de tensiune..Cand ma saruta (si ma saruta tot timpul), simteam ca-mi fuge pamantul de sub picioare. Cred ca am avut si ceva experiente de decorporalizare, atat de „in transa” eram langa el.

O sa imi para intotdeauna rau ca am plecat in dupa-masa aia de iarna, cand ne-am tinut in brate pentru ultima data.
„Pe la ferestre a trecut un fulg.. e cel dintai..ramai..”
Si ningea in pula mea.
Si el statea la fereastra si se uita la mine cum plec.

L-am ranit. Niciodata n-am mai iubit asa, cu disperarea aia, cu setea aia, dar la 16 ani crezi ca totul ti se cuvine. Credeam ca voi mai iubi asa, exact asa. Nope. Nu s-a mai intamplat. Eram mica si proasta. Parintii mei erau impotriva, maica-sa la fel. Mi s-a parut mai simplu sa renunt la el atunci. Atunci. Niciodata de atunci incoace.
Am mai iubit, mult, adanc, pana in maduva oaselor, am iubit atat de tare incat uite, de atata timp nu reusesc sa ma adun. And all the king’s horses and all the king’s men, couldn’t put Humpty together again.
Si niciodata cu inocenta de atunci. Niciodata cu toata inima, pana dincolo de mine, fara nicio rezerva, fara frica, fara limite. Toate astea se invata in timp, citindu-ti cicatricele ca pe niste scrisori in braille, scrise de tine mai demult, ca sa nu uiti..

„tu stii ca daca pleci mi-e frica.. ”

Era atat de simpla viata pe vremea aia. Erau simple cuvintele pe care le foloseam, erau simple sentimentele. Nu exista „I love to hate you”, nu exista rabdare pentru ca nu exista dimensiunea temporala. Totul se intampla atunci.

„Daca vrei de tine sa simt ca-s robit.. lasa-ma uimit..lasa-ma uimit..”

Imi canta soptit, si bratele lui erau calde iar eu atat de mica si fragila pe langa el, incat ma mir acum ca nu m-a rupt niciodata in doua. Avea un zambet special numai pentru mine iar eu un zambet special numai pentru el. Ne-am reintalnit de-a lungul anilor. Ne-am zambit in modurile noastre speciale, involuntar. Si am ras, pentru ca ceva cald si lichid ne gadila in capul pieptului, doar un reziduu al exploziei  de acum un milion de ani.
Nu ne mai iubim, stim asta.
Acum imi e strain. Si e atat de ciudat sa realizezi ca omul pe care l-ai iubit candva ti-e strain acum, ca nu mai imparte nimic cu tine.
Si mergi mai departe, cu inca o rana care se va vindeca, dar va ramane urma. Intotdeauna raman urme atunci cand daruiesti o bucata din tine.

7 responses to “iarba prin par

  1. Is curios peste 10-12 ani ce-o sa zici cind vine fiica-ta seara acasa condusa de „vagabondu’ ala”
    O sa-i zici oare (?):
    – Da’ mai lasa-l mama odata pe Gigel, si hai ca se raceste mincarea…
    Iar ea, iti va raspunde:
    -Bine mama, il mai las o data si vin!

  2. A, si daca tot esti scufundata in butoiul cu melancolie, Fintina Suspinelor recitata de „Motu” Pittis, de pe acelasi album, ti s-ar potrivi mai bine:
    ” si apa salcie si calda si rea…. apa vietii…
    Adica: „c’est la vie, c’asa-i la vie!”
    Ideea e ca daca nu bei o cafea amara din cind in cind nu poti aprecia o prajitura dulce.

    • da, pe aia o cantam noi in plaiul foii. da’ de obicei versurile erau cam asa: „lunga si aspra si stearpa e ma-ta”. era gluma casei la adresa unuia din gasca.

Lasă un răspuns

