duminica


Am chef sa port rochii lungi, colorate, fluide, cred ca o rochie Pucci mi-ar placea foarte mult.
Sau poate pana la urma imi fac una daca ma enervez. N-am unde sa o port aici, fiindca in general e prea frig pentru asa ceva. Si o zi pe an nu cred ca merita nervii. Adica sa am o rochie ca asta in sifonier si sa o port o data pe an?

Am visat ceva important azi-noapte, printre calcaiele luate de la fiica-mea, si certurile cu ea fiindca ingheta ca un cacatel si venea la mine in pat sa se incalzeasca, dar in niciun caz nu statea la ea invelita cu patura.
Ziceam ca am visat ceva important, trebuia sa tin minte si poate as fi tinut, daca nu ma trezeam in zbieretele bestiei. Ii era frig, evident, si nu vroia sa stea invelita. Adica io logica asta de copil de aproape 4 ani, n-o inteleg, frate! Cum adica, ii e frig, stie foarte bine ca daca se inveleste n-o sa ii mai fie, dar totusi nu vrea patura. Vezi, de-aia sunt mamele nebune! Ca ne confruntam cu plozi d-astia care te fac cu capul.

Anyway, in dimineata asta masculul e intoane bune. Dunno why, don’t ask me.
Mi-a propus sa mergem dupa-masa la Atlantis, stie ca ala e locul preferat al nostru, al meu si al fiica-sii. Am acceptat cu ochi sclipitori, intrebandu-ma de ce e asa dragut totusi?

Nu stiu daca e un raspuns faptul ca vrea sa mergem pe urma la Monster Truck show, da’ presupun ca nu. Ar fi putut sa se duca singur, si iata ca vrea sa facem ceva impreuna. Cred ca vrea ceva de la mine.. hmmmm…

Fuck! Stiu!

A sugerat sa mergem dupa-masa, ca sa am timp sa fac o ciorba si un altceva pentru pranz!
Omg! Deci asta e, vrea ciorba :)))))))

Ah, si m-am trezit disperata de dimineata, fiindca am uitat sa cumpar prajitura cu branza pentru la gradi.
Au avut astia un fest pe 26 si noi trebuia sa venim cu o prajitura cu branza.

Doar ca pula mea, am uitat. 26 a fost ieri, eu m-am trezit disperata abia azi.Ne-am facut de cacat, asta e. Nu ne mai spala nici Dunarea acuma.

Lasă un răspuns

