dazzled


Caldurile din ultima saptamana m-au facut sa decid sa inversez embargourile. Pun embargo pe ciorba si ridic embargoul pe sex.  Deci eu nu ma suport sa gatesc. E mult prea cald. Mult, mult, mult prea cald.
Plus ca si-asa, sex nu mai facusem de mult timp, ca deh.. certati fiind..

Asa ca ieri am tras o partida inainte sa plecam sa luam fata de la gradinita. Recunosc, eu am cedat prima, ca daca era sa astept sa sara el pe mine… asteptam mult si bine. Asta mai bine crapa decat sa recunoasca ca e tampit sau ca ma vrea.

Toata dupa-masa am stralucit ca un globulet in pomul de Craciun. Am fost cea mai frumoasa mamica de la aniversarea la care am fost invitati. In mod sigur am fost si singura care a facut sex in buda :))

Ah, si azi a venit prin posta parfumul pe care mi-l comandase de acum cateva zile 🙂

Dazzling Silver era parfumul meu. Za parfum. Pana l-au scos astia din productie acum cativa ani, si de-atunci nu s-a mai gasit pe piata.
El a facut rost de undeva de o sticluta miiiica de tot, dar sunt foarte fericita. E parfumul meu. ZA PARFUM!!!
Mi-a facut o super-surpriza. Cred ca in felul lui, ca un animal paros ce este, ma iubeste. Sau si-a dat seama abia de curand ca ma iubeste de fapt. Pentru ca doar de vreo saptamana si ceva se poarta frumos cu mine. O fi avut vreo revelatie, cine stie? Miracole se mai intampla, da’ nu credeam ca e permeabil la asa ceva :))
Azi am fost frumoasa si-am mirosit incredibil de frumos :))) weeeeeeeeeeeeeeee

Asta nu inseamna ca am dat fuga sa-mi indes verigheta inapoi pe dejt. Inseamna doar ca m-am bucurat de doua dintre chestiile care mie imi plac foarte mult : sex cu el si parfumul meu preferat

4 responses to “dazzled

  1. 🙂 Ma intreb si io cum de esti asa sigura de unicitatea sexului in buda, si nu-mi vine-n cap decit o singura varianta de raspuns, ceva de genul:
    ” – Vaai fah, tu! Ce norocoasa esti fata! Al meu n-a venit, am stat dooj da minute dijaba ca proasta sa-l astept, si el statea la baut cu porcii ailalalti…”
    Deci e clar, urmareste-ti visurile: dupa inundatii vor veni caldurile! 😀

    • pai e simplu: pana aproape de ora de plecare, eram singura mamica insotita de tatic :))))))
      si cu noi acolo inauntru, stiu sigur ca n-a mai fost nimeni, deci e oarecum logica presupunerea 😛

  2. fututul e cheia! ahahahahaha.

Lasă un răspuns

