vis


Ploua de foarte mult timp deja, si lumea fusese evacuata din case. Cu totii dormeam noptile intr-un mall.
Nu stiu pe unde era familia mea, dar erau si ei pe acolo, cred. Nu eram ingrijorata ca sunt singura.
Barbata-meu cred, imi arata intr-un ziar un articol despre niste fosti colegi de la ONG. Aia care m-au sapat pe mine. Si eu am vazut poza cu ei, si-am zis ca lasa, ei sunt tot acolo de ani de zile, pe cand eu am avut curaj sa traiesc tot ce-am putut trai. Si chiar ma gandeam cum poti iesi la pensie dintr-un singur loc de munca? Cata rabdare sau cat de fricos trebuie sa fii..
Aveam pe mine niste pantaloni roz, cauciucati, peste blugi. Haina de ploaie, cizme de ploaie. Citeam incontinuu si ma intrebam cat o sa mai dureze potopul. Noptile le dormeam ghemuita intr-un colt, langa  un perete. Paturile din mall le lasam pentru femeile cu copii mici. Nu stiu unde era fiica-mea.

Femeia letala imi povestea razand cu lacrimi despre cum a murit un coleg de-al ei, pentru ca s-a otravit din greseala. Familia lui a venit la spital si au baut si ei niste bere. Cu care s-au otravit. Dar nu murea nimeni instant, ci asa.. in cateva zile. Si imi povestea despre dilema ei: cum sa le spun si alora de-au venit in vizita ca or sa moara si ei?

Mi s-a facut sete. Femeie letala a plecat sa-mi aduca apa, atunci am vazut ca era in fundul gol. De la spate avea urme de slip pe fund.

Nu s-a intors destul de repede, asa ca m-am trezit. Chiar imi era sete rau.

2 responses to “vis

  1. Misto visul. Ma face sa ma bucur ca io nu visez. Sau am o memorie prea scurta ca sa- mi aduc aminte ce-am visat cind ma trezesc. Culca-te inapoi, poate are si un al doilea episod.
    Apropo de inundatii si moluri: acu’ citeva zile cind a plouat tare in Tm, molu’ nostru a avut o juma’ de metru de apa-n el. Juma’ de metru inaltimea apei, nu o juma’ de metru cub…

    • a mai fost si partea a doua, ca dupa ce am stat si m-am invartit vreo ora prin casa, am adormit din nou. dar din pacate soneria desteptatoare are efect de guma de sters pentru visele mele asa ca nu stiu ce s-a mai intamplat

Lasă un răspuns

