ordinary life


Ma uitam si eu in jur, ca lelea la poarta, si mi-am dat seama ca toate femeile din jurul meu intra in cate un tipar. Spun asta cu invidie, fiindca eu inca nu mi l-am gasit pe al meu.
Fiecare dintre ele copiaza poate fara sa vrea, poate constient.. cate o tipologie.
Extinzand aria de observatie, si trecand dincolo de personajele feminine care-mi sunt foarte apropiate, constat ca observatia mea e corecta. Pana si scriitoarele de bloguri, sau mai ales scriitoarele de bloguri, se inscriu in categoria asta. Majoritatea se cred Anais, evident. No offence, dar dupa ce am citit la nesfarsit despre diverse aventuri sexuale ale acestor Anais wannabe, deja incepe sa mi se estompeze in cap imaginea pe care mi-o facusem eu despre ea. Nu ca asta ar conta foarte mult, dar zic si eu.
Pe urma e Gia. Da, modelul, drogata, frumoasa etc jucata de Angelina Jolie. Iarasi, orice posesoare de pixda si de niste chiloti cu snur, e brusc Gia.
Ah, si pe urma la polul opus sunt cele gen Maica Tereza. Da, ele sunt alea care iti fac bine cu forta, alea care sar de cur in sus daca iti permiti sa comentezi cumva indiferent ce, cu privire la modul lor de operare. As fi scris MO sau modus operandi, dar tinand cont ca pe blogul meu intra in majoritate indivizi care cauta femei cu pula, am zis ca e mai bine sa fiu mai clara.
In fine, mi-e teribil de lene sa le insir pe toate, de la ultima Ofelie nebuna pana la Juliete, Ifigenii si Desdemone de ocazie.
Tare mi-ar placea sa vad si eu blogul unei Marie Curie wannabe.
Am uitat de poetese! Cum am putut uita de poetese chiar nu stiu.
De la Sylvia Plath in mizerie, chiar inainte de a-si baga capul in cuptor, pana la personaja din Cantarea Cantarilor, una mai ciudata ca alta, si as putea pune chiar pariu: una mai nefututa ca alta.
Habar n-am cu care dintre ele seman eu. Dar daca ar fi sa seman cu cineva, pai mi-ar placea sa semana cu Mata Hari.
Ba nu, ca toate femeile sunt Mata Hari. Ia sa incerci sa vii acasa mirosind proaspat a sapun, sa vezi ce-ti aud urechile! Nu detaliez, ca stim cu toatele care sunt metodele noastre deductive, si nu vreau sa le stie si masculii, oricum.
Cert este ca noi stim.
We know shit! Asa ca masculii ar trebui sa nu uite asta.

Trecem peste.
Abilitati de om de stiinta n-am, la matematica abia am trecut examenele, asa ca iese din discutie ceva din domeniu.
Poezii nu scriu, aventuri sexuale n-am, nu ma pricep asa bine la gatit incat sa spun ca sunt un geniu culinar..
Cred ca sunt o fiinta banala.
Fuck! Si eu care ma simteam asa speciala…

4 responses to “ordinary life

  1. Si eu unde ma inscriu fey?😀 Desdemona parasita :))

  2. Io-s sigur ca esti o Anna Chapman – romanian version (http://www.ziare.com/international/america/presupusa-spioana-rusa-anna-chapman-noua-mata-hari-1026299). Si inca neprinsa. Ai fost infiltrata ca sa dezvolti o retea de spionaj la gradinita unde ti-ai inscris fiica. Daca peste 4j’deani unul din tincii de acolo devine cancelar, romanii vor da lovitura in spionaj…

    • :))
      clar voi incerca sa dezvolt o retea care sa submineze orice alta putere internationala, pentru ca in felul asta, Romania sa triumfe. ca binele invinge, stie toata lumea :)))))))

Lasă un răspuns

