la vale


Mdap.
Am falca stanga umflata. Teoretic n-ar trebui sa pot manca nimic. Dar cum eu functionez pe principiul „Gica contra”, normal ca de vineri incoace mananc incontinuu. O sa ma fac cat China. Spun asta cu resemnare, nici nu ma mai enervez. O sa-mi treaca. Imediat ce am sa pot manca orice, oricand, n-am sa mai mananc cu zilele, fiindca o sa uit, fiindca n-o sa imi fie foame..
Ma gandesc la asta, si mi-e teama ca tot eu sunt de vina. Mi-am cumparat niste jeansi cu o masura mai mari. N-am rezistat, erau foarte frumosi, si-am zis ca oricum la iarna, cu ciorapi grosi pe dedesubt, or sa fie ok. Probabil capul meu ala prost, a zis: wtf! Avem jeansi frumosi, nu gasim cureaua aia neagra si frumoasa ca nu stim unde plm am pus-o, hai sa facem curul mare, ca sa intre bine in jeansi.

Dupa ce m-a trezit fiica-mea la 3 noaptea, cu intrebarea: ce faci mami, dormi? evident ca n-am mai putut dormi.
Am mancat 3 inghetate mici, de nervi si fiindca imi pulsa falca. Si uite asa pun centimetru dupa centimetru pe colacelul de pe burta.
Cand pula mea o sa doarma si copilul asta toata noaptea? Cand?????

Lasă un răspuns

