galinaceea debila


Cred ca in curand o sa incep sa fac oua ca gaina. Sau sa zbier cucurigu de pe gard.
Ma duc cu copilu’ la culcare, sa culc copilu’. Adorm. In general e ora 8 cand adorm eu. Pe la 4 sunt satula de somn, si ma trezesc de nebuna. Toata lumea doarme, pana si masculu a terminat si sforaie linistit.
Stau un timp si-i ascult sforaind. Ma invart de pe o parte pe alta. As iesi cu bicla sa fac o tura, dar inca imi pulseaza operatia, ma doare rau cand fac efort.
Daca dureaza prea mult pana adoarme pitica, atunci imi fuge si mie somnul, ca ma freaca, ma enervez  si nu mai adorm.
Atunci ma culc si eu la ore normale. Altfel…ma trezesc intre 1 si 4 si-o frec aiurea.
Asa ca deschid laptopu si ma gandesc si eu ca in curand o sa fac oua. Sau o sa zbier cucurigu de pe gard.

4 responses to “galinaceea debila

  1. Ai putea sa-ti iei un job de stewardesa. Nu glumesc, o prietena are exact acelasi program de somn: se culca odata cu fetita pe la 7 jumate-opt si se trezeste la trei dimineata. Face o tura pina in Puerto Rico sau R. Dominicana si la 2 jumate la prinz e acasa. Apuca sa faca si lectii cu copilul. In Europa cursele sint si mai scurte. Chestia e sa fii la maxim juma’ de ora de aeroport…

  2. Am o solutie tare buna for you: Mai fa inca un copil. Sa vezi ce bine vei dormi (cand vei apuca).

    Ok. Alta idee: pune-l pe ‘sotzu’ sa culce copilul. Hm? O saptamana tu, o saptamana el. Ce zici?

    😀

    P.S. Mi-a placut si idea lui Mircea. Ai rezolva astfel si problema unui job.

    • nuuu, ca imi place sa ii spun povesti seara, si sa o aud respirand linistita langa mine. atunci cand adoarme ea, stiu ca e pace in lume. doar cand are bazdaci si nu doarme ma apuca nervii, ca mie mi-e somn. eu am programul meu de nani :))

Lasă un răspuns

