despre folbal si alte chestii


M-am trezit si eu chiar la sfarsit, sa ma intreb cat naiba mai dureaza campionatul asta de fotbal. Si cautand pe net, am vazut ca azi si maine sunt meciurile finale.

Nu ca m-ar fi deranjat pe mine cu ceva, dar ma intrebam cat or sa mai umble astia pictati pe fatza. Deci oameni in toata firea, copii mici, femei, barbati, mosi, umbla cu tatuaje d-alea care se curata, lipite pe organism.
Daca n-au tatuaje, sunt desenati cu creioane speciale.
Daca n-au nici tatuaje, nu sunt nici desenati, au steaguri pe masini. Sau tricouri in culorile nationale. Sau plm.. u name it.
Asa.. ziceam ca nu ma deranjeaza cu nimic. Pai eu nici n-am fost constienta ca a inceput campionatul, ca deh, nu mananca nimeni seminte pe la colturi, povestind faze din meciuri, nu vad TV-uri mari in vitrine, in fata carora sa se adune pensionarii cu scaunele fiindca in casa e prea cald. Nu vad sticle sparte pe jos dupa fiecare meci, nu se ia nimeni la bataie..plm.. asta e campionat??? Asta e manifestare??? Unde-i Gogu cu manelele lui, spanzurase-ar cu banda de magnetofon? Unde sunt bajetii care claxoneaza si urla, si se iau la omor dupa ce beau ca fratii in fata TV-ului pe vreo terasa?
Nu stiu zau, ce-i cu tara asta! Sunt asa obsedati sa nu deranjeze si sa nu fie deranjati, incat incepe chiar sa-mi placa de ei :)))

Bine, claxoneaza si ei cand se termina meciul. Trec prin centru claxonand si stigand de bucurie. Da’ la noi centrul e mic, si daca mai merg si cu masina (ca sa poata claxona), in 2 minute l-au parcurs. Cate ture poa’ sa dea? Max 10 inainte sa ameteasca, asa ca in 20 de minute nebunia se termina. Hai o ora, ca poate se odihnesc un pic si mai fac un set de 10 dupa aia.
Dar aici unde stau eu, e zona foarte linistita, pentru ca e spitalul langa noi. Asa ca pe aici nu claxoneaza nimeni niciodata.
Ah, plus ca in ziua in care e meci, daca esti cumva o fiinta ignoranta ca mine, iti poti da seama doar dupa faptul ca-si reinnoiesc tatuajele  si copii vin de la scoala cu steagul Germaniei desenat pe obrajori.
Probabil ca le creste si vanzarea de alcoale, dar n-am vazut betivi pe strada.
In fine. Ziceam ca sunt fericita ca nu mai alerg sa ajung acasa cu enspe ore inainte de inceperea meciului, stiind ca urmaza balamucul. Cu 3-4 ore inainte de meci, lumea incepea sa alerge dupa alcool, seminte, prieteni, iar aia pasnici ca noi, fugeau acasa ca stiau ca incepe balamucul.
Pe urma meciul, care se auzea sincron din 99% din televizoarele vecinilor, urletele de la fiecare gol, injuraturi cand arbitrul era un pic muist, munti de coji de seminte, iar cand se termina meciul, defilarea. Pe toate bulevardele. Mers cu masina si claxonat si urlat, si d-astea.
Doamne, iti multumesc Doamne ca m-ai adus aici, unde oamenii astia nu au gheata in vene, da’ au bun simt, Doamne. Si respect pentru ceilalti.
Ah, cred ca de Craciun am uitat sa precizez ca ei nu arunca petarde pe strada ca sa sperie mosii, babele si femeile cu copii in brate. Mi-am adus aminte acum, ca tot vorbeam de bun-simt.

Nu cred ca-mi lipseste balamucul din Bucuresti desi m-am surprins cautand referinte pe net in noaptea asta. N-am gasit. Poate-mi povestiti voi ce-au facut vecinii vostri :))

Lasă un răspuns

