thanksgiving morning


Iti multumesc Doamne, ca l-ai inventat pe Bob Constructorul, si ca ai inventat calculatoarele si internetul.
Iti mai multumesc si pentru ca ai inventat cafeaua.
Fara ingredientele astea, dimineata mea ar fi fost mult, mult, mult mai naspa.
Iti multumesc si pentru ca m-ai ajutat sa nu ma enervez cand fiica-mea s-a trezit la 6 fara ceva, si n-a mai vrut sa adoarma.
Ma bucur ca m-am trezit la 1 noaptea, la timp sa adun cu mopul apa din casa, fiindca aseara am adormit desi intentionam sa curat frigiderul de gheata. Din fericire gheata s-a topit singura, si fara ajutorul meu.

Dupa ce termin cu multumirile, trebuie sa-mi adun curajul sa spal vasele ramase de aseara. Astept sa-mi mai treaca un pic tremuratul mainilor (de la cafea), ca sa nu le sparg cumva din greseala.

Lasă un răspuns

