asa, ca un sumar


Ploada m-a tarat ieri la deal si la vale cu trotineta. Am descoperit la un moment dat ca e mai usor sa o urc pe ea pe trotineta si sa o imping cu totul, decat sa tin trotineta intr-o mana si ploada in alta.

Pe urma am adormit iar la 8. As usual. Iar m-am trezit la 1. Iar am stat cu ochii beliti toata noaptea, foindu-ma de pe o parte pe alta.
Azi a fost ingrozitor de cald, iar eu am avut de umblat pe la oftalmolog.
Dupa ce tanti de acolo  mi-a infipt niste hartiute in ochi, pe care apoi le-a smuls, mi-a zis ca am ochii uscati. Si ca de-aia am ochii rosii. Plm. Asta puteam sa-i spun si eu, dupa cat de greu s-au cojit hartiile alea de pe globii mei oculari.
Mi-a recomandat sa beau multa apa. Io daca beau multa apa fac incredibil de mult pipi. Daca beau un pahar de apa, il scot pe partea cealalta de doua ori. Daca beau un pahar de bere, il pish de 4 ori. Nu glumesc, ask J. :))

In fine, cu ochii scorojiti si usturandu-ma intr-un mare fel, am orbecait afara din cladire unde era un pic de tot mai racoare ca inauntru, fiindca mai treceau masini pe strada si faceau curent.
N-am plecat cu masina ca n-am unde sa o parchez in centru, asa ca la intoarcere  contemplam deprimata dealul din fata mea. Noroc ca a inceput sa picure, asa ca l-am sunat pe barbata-meu sa ma adune de pe drumuri sub pretext ca cele doua picaturi pe mp, se vor transforma intr-o adevarata ploaie torentiala.
A tinut schema, dar nici in masina nu a fost mai bine, ca n-avem clima. M-am dat jos la gradinita, mi-am ars umarul in metalul usii, si-am zis sa adun ploada.

Ploada se tinea de partile private si topaia de colo-colo.
O duc la baie sa faca pipi si odata ajunse acolo, imi explica: uite, aici fac pipi baieteii (si-mi arata o cabina cu un pishoar micut).
Eu o aprob.
Ea continua: fac pipi chiar acolo, cu ala al lor… ce e ala?
Eu balbaindu-ma si osciland intre cuc, putza si penis. Dar imi iese: penis se numeste.
Ea, imperturbabila: da, cu penisul ala al lor, lung si mic asa..

Sufocata de ras, vreo ora mai tarziu, ii povestesc lu’ ta-su discutia noastra de la baie.
Asta nervos: pai nu puteai sa zici si tu „putza”, i-ai zis copilului „penis”…

De parca o sa rada cineva de ea cand o sa spuna penis in loc de putza :))))

Sau de parca putza suna mai inofensiv pentru urechile noastre de parinti decat penis.
:))))

2 responses to “asa, ca un sumar

  1. ce maaaa?!
    putibonzilooor🙂 parca vad ca vine un cretin sa´mi spuna ca nu se scrie asa.
    Io nu mai fac baie cu fi-mea pt ca a crescut si nu mai avem loc in cada. Acu´cativa ani m´a intrebat ce am eu acolo si explicatia cea mai la indemina pt intelegerea a tinut de functionalitatea obectului: pipi!
    Aha, da´ea si mama n´au pipi. nu, voi aveti scoicuta=muschel. Am invatat sa nu ma etalez si sa mi´o balangan exact sub ochii ei ca sa n´o hipnotizez, da´n´am nici o jena sa ma schimb sau sa intru la dush cit se joaca in cada(economisesc si timp)Cit era mai mica nu scapam nici la wc de ea, acu´i´am inteles curiozitatea sa vada cum functioneaza stropitoarea, da´ea ma asista si la cacare. Bine ca nu s´a apucat sa ma stearga la cur; in semn de reciprocitate.

  2. nu suntem mah chiar asa :))
    hai ca urmeaza post despre asta, ca e mult de povestit.

Lasă un răspuns

