caut


nu mai incerc sa-i explic, sa-i demonstrez nimic. e inutil. nu va intelege niciodata ca exista o legatura intre cauza si efect. in capul lui, reactiile mele nu sunt conditionate de comportamentul lui.

plm. e absolut sinistru ce se intampla. e ca un film cu prosti pus pe loop. acelasi film over and over again. ah, si da, proasta proastelor, personaja principala evident ca eu sunt, there’s no doubt.

si pentru ca tot se enerveaza el ca am blog si ca vorbesc cu oamenii aici: daca stiti cumva vreun tip bogat, frumos, sanatos la cap, inteligent, tandru, bun la pat si cu simtul umorului, care ar putea fi interesat de o tipa cu neuronii fututi,
sa dea mesaj cu adresa lui de mail :)))

na, dragule, acuma sa te tii, sa vezi cat o sa vorbesc eu cu toti masculii de pe net :))
facem aici blog de dating, ce pula mea..daca tot te enervezi ca vorbesc cu barbati necunoscuti :))

17 responses to “caut

  1. iaca-ta-ma-s! 🙂

  2. ba garcea tu nu esti tipa?

  3. aehm in ce sens? ca la tine pa blog am povestit doar ca port sandale in timp ce trag cu alice´n porumbei.

  4. nu stiu domle, asa aveam impresia, nu era vreo ironie sau ceva. n-auzi ca nu retin unde si cum.

    • Ba, cred ca l´as face si pe un poponar sadea sa exclame ingrozit „no fucking way” da´la cit de tare ma plictisesc, am putea sa incercam?! ironiile si alcoolu´e viata mea. Da´daca exprimarea-mi neintrerupt incoerenta te face sa deduci ca as fi gagica.. sa´ti fie rusine, sexistule si magarule care esti!🙂

  5. nu din exprimare trasesem concluzia.

  6. La mine´n birou sunt vreo paj de grade, sefu´meu compenseaza lipsa aerului conditionat cu sarcini idioate latrate in cadenta unei mitraliere si unu´care´si zice Petrov concluzioneaza ca sunt gagica. In conditiile in care io semnez constant „garcea”. halucinant.

    Petroave, pin´la urma ti ´am satisfacut curiozitatea sau mai e ceva care te intereseaza?

  7. da, de unde esti? ai blog?

  8. Scuze blo, da´ne-am luat cu vorba.
    Petroave ti´am raspuns la tine.

    • no problem. mie-mi place
      ma gandeam acuma sa fac o chestie speciala unde sa stati de vorba linistiti :))
      da’ cum sunt foarte „speciala” din pdv tehnologic, nu mi-as tine respiratia daca as fi in locul vostru :))

  9. daca stiti cumva vreun tip bogat, slab, sanatos la cap, inteligent, tandru, bun la pat si cu simtul umorului, care ar putea fi interesat de o tipa inalta, frumoasa si cu rezistenta psihica incercata la greu, sa dea si la mine un mesaj cu adresa lui de mail 😀

    • yeah, right. n-a dat mah niciunul semne. doar garcea, da’ garcea e dat deja.

      da’ poate da vreunul vreun semn la tine, ca la mine e prea evident ca-s cu creierii fututi beyond recognition :)))))

    • in alta ordine de idei: tu nu termini de povestit cu andrei ala al tau? ca astept, astept si vad ca nu se-ntampla nimic

Lasă un răspuns

