confuza


Pe fundal ruleaza pisicile aristocrate iar eu fredonez printre dintii stransi: if my life is for rent..and I don’t learn to buy..

N-am idee, nu stiu nimic. Ma simt mai confuza ca un bolnav de alzheimer. Nu-mi aduc aminte cum am ajuns pana aici. Stiu doar ca se termina si nici macar ca  o pisica pe un perete de sticla nu ma mai simt. Nu mai dau din gheare incercand sa ma agat de nimic. Nu mai vreau.

Au trecut 20 de ani de la prima mea dragoste, si sunt astazi mai golita si mai dezamagita ca oricand.
Imi doresc liniste. Imi doresc sa fiu singura daca nu se poate altfel. Nu vreau sa mai simt durere, dezamagire, nu mai vreau sa simt ca-mi crapa inima in mii de bucatele.

Din ce in ce mai multe femei divorteaza sau nici macar nu apuca sa se casatoreasca. Toate viseaza la marea dragoste, la barbatul ideal. Eu am obosit. Nu mai vreau. Daca as putea, m-as baga intr-un colt si mi-as consuma depresia de una singura. Dar nu pot. Trebuie cumva sa ma tin pe picioare, trebuie cumva sa trec prin asta cu ochii deschisi, chiar daca-mi vine sa imi ascund capul sub perna.

3 responses to “confuza

  1. ihi.
    depresia e un lux pe care mamele nu si-l pot permite.

  2. O ba da, ba da…. si-s cu ochii deschisi tot timpul fute-m-as in gura.
    Femmeletale, eu nu te mai citesc?

  3. nu stiu. pt o perioada nu.

Lasă un răspuns

