ffwd


Filmul ala cu „vampirii suge”, chiar suge.

Trailerul mi s-a parut funny, dar filmul e o porcarie sinistra. Nici macar pustoaica aia care o imita pe Bella nu reuseste sa-l salveze.

Ma doare in gat. Am inghitit ieri ca haplea o inghetata foarte mare, si azi zici ca-s inghititorul de sabii caruia nu i-a iesit schema.
M-am uitat la bucati de filme, am citit bucati de bloguri, si mi-am dat seama ca zappingul pe care-l facem cu telecomanda pe tv, s-a mutat definitiv in vietile noastre. Ca nu cred ca numai eu fac asta.

Acum vreo 12 ani am cunoscut un prieten al unei prietene. Omul era mai mare ca mine cu vreo 10 ani cred. Prietena mea statea la el fiindca ramasese oarecum homleassa, asa ca il vedeam destul de des.
Ma scotea din minti  cand veneam la ei, si-l gaseam pe canapea in sufragerie, butonand telecomanda incontinuu. Nu apuca sa vada bine ce e pe un program, ca schimba. Pe mine ma umplea de nervi si ma lua ameteala.

Urmatoarea persoana cunoscuta care zappa asa programele, e barbata-meu. Si asta ma umplea de nervi.
Pe urma cand am devenit si eu incredibil de stresata, am inceput sa fac la fel.
Acum cand nu mai sunt stresata, imi dau seama ca am ramas cu obiceiul asta, si ma enerveaza.

Cred ca am puterea de concentrare a unui cimpanzeu. Nu mai sunt in stare nici macar sa citesc o singura carte odata. Aseara am citit din vreo 3 carti. 3!

M-am uitat pe bucatele la nush cate filme.

Am citit tot pe bucatele nush cate bloguri, plus ca saream din blog in blog, si pe o gramda din ele dadeam de Kaos Moon :))  Cre’ ca e urmatoarea Curvette, sau in curand, daca invata sa posteze doar ce scrie pe tricourile lui, urmatorul zoso.
:))

Ma rog, eu m-am amuzat gandindu-ma cateva secunde la urmatorul zoso si urmatorul piticu’.

Asa, ce altceva.. ah. Azi-dimineata a plouat zdravan, si era racoare. Mirosea a pamant si a iarba, si mi-a placut la nebunie. Mi-am luat umbrela galbena si sacoul de catifea, si ranjeam ca proasta pe strada, asa bucuroasa eram ca e racoare.

Acum a iesit din nou soarele, deja e foarte cald, n-am chef sa mai ies din casa.
Am mai lins o inghetata maaaare, in timp ce ii raspundeam cu o singura mana, unei tipe pe mess. Scriam numai balarii, ca eram atenta sa nu-mi curga ciocolata pe tzatze.

7 responses to “ffwd

  1. E nasol rau cu dezordinile astea compulsive provocate de adictia la mediile ielectronice. Io zappind intre vreo trei bloguri, doo ziare si tot atitea conturi de mail, am inteles ca ti´a cazut glazura in balariile dintre tite🙂 stiu, stiu mi´o fur urat pt indrazneala🙂

  2. pffiuuu🙂
    nu cred ca´i asta un motiv de cearta la tine

  3. E buna dieta asta cu inghetata?😀

    • :)) ai sa razi, dar sa stii ca am slabit. bine, am fost si foarte trista si profund nefericita asa ca am profitat de asta si nu m-am gandit la mancare :))
      dar cura cu inghetata vad ca a functionat. oricum era mult prea cald ca sa pot manca ceva mai consistent.
      bah, si abia astept sa fac rost de bani sa iau si eu inghetata d-aia ben&jerry. ca am vazut aici intr-un loc, si am ramas setata de cand cu filmele cu americance depresate, care baga inghetata d-asta pe sub nas.

  4. de hägen dazs vorbesti? numa´firma d el.

Lasă un răspuns

