ziua nationala a lu’ Blo


Prin casa bantuie drosofile ametite, eu mananc lamaie si afara se intuneca ne-spectaculos.
Din cand in cand mai fac o figura de Bruce Lee in incercarea disperata de a micsora numarul de drosofile care-mi joaca in fata ochilor. Am o rata de succes cam de 1 la 5. Nu-i rau. In cateva zile reusesc eu, daca inceteaza curvele astea sa se mai inmulteasca asa. Doar ca acuma e ceva gen sezonul lor, ca si anul trecut tin minte ca asa a patit si sor-mea.

Azi suntem in 15. Acum mi-am dat seama in ce zi suntem. Azi implinim un an de cand suntem aici, eu si pitica.

Nu m-apuc sa fac bilanturi, ca nu ma lasa curvele astea mici sa ma concentrez. Da’ zic doar ca e ok.  Bine, mananc cacat de fapt, pentru ca mie mi se pare ca e mult mai mult decat ok desi nu ma tavalesc in bani. Poate in fise de 1 cent desi am calcat odata pe niste fise cazute pe jos dupa ce am spart pusculita grasei, si m-a durut calcaiul. Cred ca au cazut cam cracanate, daca se asezau si ele regulamentar poate-mi venea vreodata pofta sa ma tavalesc in bani.
Plus ca banii sunt in general cam jegosi. Ori ma tavaleam imbracata de sus pana jos, ori le faceam baie inainte. Prea multa bataie de cap in ambele cazuri.

Bat campii mai ceva ca Napoleon cararile Sfintei Elena

Ma doare ficatu’, cred ca-s cam obosita. Nu stiu de ce ma gandeam si eu asa.. la focuri de artificii, friptane, berici..
N-am sarbatorit nicicum aniversarea asta. Bine, nici acum 3 saptamani n-am sarbatorit aniversarea noastra.

Plm. Ma doare ficatu’ dar cred ca in cinstea evenimentului imi pun un deget orizontal de tequila d-aia buna.

Ce mama denaturata suuuuunt :))))

N-am shoturi, si din pahare normale nu e asa buna tequila, ca iti ramane intai in gura si pe urma inghiti. Din shot aluneca direct pe gat si nu te arde. Nah, ca m-am gasit sa dau si lectii 101 despre cum se bea tequila :)))) Io care nu tin la beutura, da’ alcoolu asta imi place, chiar daca nu pot duce mai mult de 2 shoturi pe seara.

Asa, iar bat campii. Ziceam ca n-am shoturi, asa ca am cautat bine prin dulap si-am gasit un capac de biberon d-ala mic. Bun si ala. Il testez si revin cu impresii. Bine ca am aruncat biberoanele alea de la Avent, ca alea au niste capace… :)))

Mmmmmhhhh… bun!

Sa traiesc, sa ma bucur, sa imi mearga mai bine de-acum incolo pe toate planurile, si sa fie grasa mica sanatoasa!

10 responses to “ziua nationala a lu’ Blo

  1. Pentru drosophila ia aspiratorul. sa vezi ce se distreaza ploada mea cand ma vede la vanatoare de muste😀
    Si ma duc sa ma denaturez si eu, cu ceva capirinha :p

    • esti geniala! uite la aspirator nu m-am gandit. bah, cum de nu m-am gandit, ca plm, pe mine de-aia ma plateau oamenii, sa gasesc solutii simple la probleme complicate :)))))
      ma tampesc, e clar :)))) si cand ma gandesc ca mai aveam putin si faceau astia un film inspirat din caz real: karate mami. si cate muste am intins pe pereti.. bleah…
      gata, maine le vanez pe toate. in seara asta dupa shot am stat si le-am pandit sa vina la lamaie :))

  2. ta ta ra tara ta ta tequilaaaaa…
    e tare ma saracia aia? ca io mi´am dezinfectat tineretile numa cu palinca si vodca contrafacuta; prima oara cind am baut techila am avut senzatia calie a deja vu-ului cu brand.

    • :)) eu nu-s bautoare, ca nu ma tine. da’ tequila imi place ca e foarte .. smooth. iti lasa asa o aroma.. si te incalzeste pe dinauntru

  3. nici io nu´s bautor, da´anturaju´… Prima oara cind am gustat tequila am fost avertizat cu alarma rosie de gradu´zero. Sa am grija. Ca e tare. Io cu neuronii scurt circuitati de palinca aia de a lasat´o nenea producatoru´sa fiarba pin´a ajuns punct de referinta unic in materie de alcooale in pre sub ante supra post constientu´meu si al celor cu care am consumat, n´am dat atentie. Intre timp m´am potolit. ma omor in schimb dupa unicum care mi se pare muuult mai bun decit jaegermeister, conditia fiind sa´l bagi la congelator pina devine viscos.

  4. ba, da´de bitteru´suedez ai auzit?(asta´i si mai obscur d´aia m´am gandit ca ar fi relevant🙂 )
    Sunt schnapsurile alea din „ierburi” asa mai amarui, cica digestive.

Lasă un răspuns

