licuric


Sunt racita. Abia ma tarasc prin casa. Dar aseara mi-am proclamat independenta si am plecat sa ma plimb un pic pe afara. N-am avut unde naiba sa ma duc la 10 seara, asa ca m-am invartit in jurul casei, in cautare de licurici.
M-am invartit eu vreo juma’ de ora, dupa care m-am dat batuta.
Pe cer luna arata ca o felie imensa de dovleac. Portocalie si atent portionata, stralucea undeva un pic deasupra orizontului. Am incercat sa-i fac poze, dar nu mi-au iesit.
Licurici n-am vazut pe nicaieri, dar m-am intalnit cu o pisica neagra cu „sosetute” albe. M-am speriat un pic fiindca a aparut brusc in fata mea, dar ea era imperturbabila.
Obosita, trista, cu mucii pe piept, m-am asezat pe o bordura in parcarea casei si ma uitam in gol. Dintr-o data am vazut o luminita zburand ametit pe deasupra masinii. Era un licurici! Primul licurici pe care l-am vazut vreodata!
S-a invartit licuricu’ pe deasupra mea, si era asa frumos, ca parca eram intr-o poveste si ceva minunat urma sa se intample.

Am stat si m-am uitat la el pana s-a plictisit si a plecat dupa care am intrat in casa, eram fericita, zambitoare.. si-am dat cu ochii de musiu sauerkraut deci nimic minunat nu s-a intamplat.

End of story, ca pe urma ce-a fost, si ce-a fost dimineata, n-am chef sa detaliez fiindca ma umplu de nervi si-mi bag… biiiiiip…

Ma bucur doar ca pentru mine mai exista „prime dati” magice🙂

Lasă un răspuns

