I just wanna be ok


6 responses to “I just wanna be ok

  1. au scos astia de la sofa surfers un album nou. Furios sa´ti tai mustatile nu alta. mishto si versurile

    Ma abtin cu greu sa ma bag ca un mare habarnamist in problemele tale si sa´ti iesplic fenomenu´. sper ca apreciezi

    • 🙂
      nu-i stiu pe cei de la sofa surfers. o sa ii gugalesc.
      si da, aperciez ca nu ma trimiti sa-mi fac o freza noua :)))))))
      asa mi s-a intamplat odata cand am deschis gura si m-am plans ca-s obosita fiindca dormeam max 2-3 ore pe noapte pana cand ploada a implinit 1 an jumate. mi s-a zis ca tre sa imi fac o freza noua si sa ies din casa sa ma plimb :))))
      eu care munceam si cresteam si ploada, si n-aveam timp nici sa ma duc la buda :)))))

  2. De asta stiu de pe soundtrack-ul Grey’s Anatomy. Misto piesa🙂

    • n-am vazut grey’s anatomy, dar am vazut azi o reclama la tv cu melodia asta, si mi-a placut. mai are tipa o gramada de piese super, da’ nu ma apucam sa le postez pe toate.

Lasă un răspuns

