rezolutie


Capitolul enshpe.

In care Blo decide ca a devenit o tarfa trista, si hotaraste sa inceteze cu vaicareala.

Decor: o noapte racoroasa de vara, un apartamnent micut si destul de urat, dar functional. Blo uraste functionalul, de-aia vopseste peretii in dungi roz. Dungile roz sunt luminate vag de o lampa de veghe in forma unui cap de pisicuta. Rama aurie a oglinzii – rama care trebuia sa devina alb antique dar Blo si-a dat seama ca nu mai are chef sa insire vopsele prin casa- luceste mat pe ici-pe-colo.
In patutul ei sub baldachinul roz impodobit cu trandafirasi, sforaie mica printesa. E inconjurata de caini, pinguini, pisici, tweety, iepurasi si pernute. N-o deranjeaza. Din cand in cand, enervata fiindca se incurca in cearceaful cu care e invelita cu grija, ii frige cate-un caine de plus peste ochi maica-sii.

In patul imens, sta singura Blo. Singura. Viseaza ca traieste undeva intr-un orasel la malul marii, cu mica printesa. Nu stie exact care mal al carei mari, asta nici nu conteaza.

Important este ca dupa ce a ascultat de cel putin 10 ori Lamb cu Angel Gabriel, Blo a decis ca se transforma intr-o tarfa trista si patetica, si ca mai bine se face pitzipoanca de mall decat sa pishe ochii si sa ofteze adanc si melancolic.

Blo n-are talentul lui Woody Allen de a fi un luzar interesant si de succes, asa ca mai bine tace.

4 responses to “rezolutie

  1. deci ma provoci, da!?
    hai ca treaba asta are potential, chiar poti sa razi daca esti in za mud: tu nu cumva suferi de un burn out pe sens invers? adica dupa ani lumina de tras tare si strins din dinti in momentul in care ai reusit sa ajungi intr´un moment de relash, pisicul tau si´a adus aminte ca mai ai un task neindeplinit si se pisha pe el de taiming?? Ma retrag sa´ti fac o lista de hobby-uri. d´alea nasoale

    • nu e mah nimic legat de momentul de relax. e legat de uciderea prin ingropare in cacat, a ultimei sanse pe care i-am dat-o individului.
      daca n-as fi fost atat de imbecilizant de indragostita de el, i-as fi pus sutul in cur demult. este exact ca sarpele Kaa. se uita la mine, si eu imi pierd echilibrul, susul devine jos si invers..cum isi ia ochii de la mine, cum vad ca de fapt nu-i asa. and so on and so on.
      nu mai am energia sa merg mai departe asa. trebuie sa existe un sfarsit si pentru dependenta asta. am scapat de dependenta de ciocolata, de aia de tigari, a mai ramas el, care face tot ce poate ca sa ma faca sa ii pun sutul in cur. poate o si fac vreodata in viata asta.
      dar destul despre el si despre corazonul meu frant. prefer sa concluzionez ca e un tampit si ca nu ma merita. nu vreau sa ma gandesc ca am stat cu el atatia ani, si ca acuma sunt batrana si cu un copil, si ca sansele sa ma mai indragostesc vreodata sunt minime, iar sansele sa fiu iubita si sa am o relatie normala cu cineva, sunt de-a dreptul microscopice.

      • al 6(virgula 73)lea simt imi zice sa´mi tin dreacu´gura evtl sa bag un banc, o muzica, orice altceva. Dar cu prima ocazie in care parametrii timp si chef vor corespunde, vom face o conferinta de schimb de experienta. Daca tot suntem nacajiti macar sa ridem, ce pula mea.

  2. pai eu sunt oricand gata sa rad de mine si de stupiditatea mea de ‘telectuala pulii :))

Lasă un răspuns

