sad bitch


I am the saddest bitch you’ve ever seen. Bah, da’ atat de trista, ca simt ca mi se scurge maduva din oase.

2 responses to “sad bitch

  1. Blo…
    Esti tanara, frumoasa, ai o fetita sanatoasa, un sot suportabil. Traiesti intr-o tara civilizata. Don’t be sad pls. Apreciaza ceea ce ai. Cauta ceva frumos in orice zi. Nu se poate sa nu existe. Fie ca e vorba de un licurici, de o nazbatie de-a micutei tale sau de o carte buna.

    • ai dreptate. asta si fac, altfel as lua-o razna definitiv 🙂
      J, prietena mea imi spune ca sunt ingrozitor de optimista si ca pot sa-mi bag optimismul in fund :))
      optimismul n-are nimic de-a face cu tristetea mea. sunt trista pe dinauntru, pe dinafara traiesc, vad lucruri frumoase, ma bucur, rad din cand in cand etc.. fac tot ce fac oamenii cand nu-s tristi, sau cand sunt tristi dar ascund asta
      cat despre sotul suportabil.. hmm.. tu de ce crezi ca-s trista? ca mi s-a dus firul la ciorap?
      :))))))
      da, e adevarat ca nu ma bate si nu vine beat acasa dar asta nu inseamna ca e idealul meu in viata. exista lucruri la fel de rele ca bataia si alcoolul.

Lasă un răspuns

