I am a princess after all..


Astazi de dimineata inca nu mi se deschisesera ochii complet, iar eu ma spalam pe dinti cu atentie. Incercam sa nu ma doara gandurile, asa ca nu ma uitam la mine in oglinda.

M-am imbracat neatenta, tricoul nu era tocmai calcat, avea niste dungi de la cum a stat impachetat in raft. Ce conteaza, e tricoul meu cu cadillac rosu, flori de hibiscus  si scrie cu auriu pe deasupra, Havana. Am ezitat intre mai multe fuste necalcate, nu stiu de ce dar n-am avut chef sa port niciuna dintre hainele care stateau frumos pe umeras. Mi-am pus o fusta kaki sport, mergea cu tricoul alb. E o fusta de copil, dar mie-mi vine. Si fusta are dungi, de la cum a stat in raft. N-are nimic, se intinde ea. Intind mana spre Burberry-ul de zi cu zi. Ricosez spre celelalte parfumuri. N-am de fapt chef de niciunul.
Ezit. A mai ramas doar parfumul de la el. Nu se potriveste cu outfitul, dar imi dau totusi cu el. O picatura dupa urechea dreapta, o picatura dupa cea stanga, o picatura la baza gatului. Miroase delicat si distinct.  Parfumul asta ma invaluie in iluzia ca ma iubeste, chiar si acum cand scriu, simt ca inca mai miros frumos. Inca mai cred ca de fapt undeva deep inside ma iubeste? Nu stiu, dar inca mai miros frumos, iluzia e inca prezenta cel putin pana la momentul dushului.

Cateva ore mai tarziu, pedalez din greu la deal. Ma gandesc la coapsele mele puternice, erau puternice si inainte sa incep sa merg pe bicicleta, fiindca ani de zile am mers pe role, am skiat, am alergat, am inotat, am mers pe jos in viata asta mii de km..
Fusta pe care intre timp am schimbat-0 cu o alta larga si mai lunga dar tot kaki, imi flutura delicat deasupra genunchilor. Imi vine sa rad cand il vad pe un nene oprindu-se brusc langa un gard si privind cum trec. Imi manca genunchii din ochi. Nemtii astia sunt ingrozitor de caraghiosi.

Aproape ca am ajuns acasa. Fuck. Am uitat o hartie. Da-i din nou la vale, din nou la deal. Al doilea urcus e deja sinistru. Temperatura e pe undeva peste 30 de grade, soarele arde de parca n-ar avea alta treaba iar eu gafai ca disperata. Ma dor bronhiile,  ma dor de parca n-as fi fumat de 6 luni.
Scotocesc disperata dupa un servetel de hartie, imi curge nasul ingrozitor, am rani deja.
Ajung acasa si mi-e lene sa mai ocolesc casa. Bicicleta ramane rezemata de gard, n-am chef sa ma duc pe partea cealalta sa deschid usa la garaj, sa bag bicicleta, sa inchid usa..Nu-mi gasesc cheia de la lantul de bicicleta, deci n-o pot lega. Habar n-am ce am facut cu ea. Bicla mea verde ramane afara. Sper sa nu treaca vreun roman sau vreun rus pe strada.

Alte cateva ore mai tarziu, dupa cumparaturi, curatenie, desene animate, mancat, pipi, baita, povesti, laptic, alte povesti, pupaturi, si suflat nasul la unison, Pumpkin adoarme iar eu ma uit ranjit la desenele ei.
Imi deseneaza multe printese, pt ca mami e printesa. Imi face parul lung si coronita pe cap. Si ochii maaaari cu gene multe si foarte lungi. Uneori imi ajung pana pe frunte, dar nu conteaza. Bratele sunt mereu intinse , si picioarele aliniate regulamentar cu varfurile spre dreapta cum te uiti la poza. Calaresc tot felul de ponei punkeri, cu cozile si coamele rogvaiv, stand ca o doamna ce ma aflu, cu ambele picioare pe-o parte a calului.

Uneori se deseneaza pe ea, si-mi place ca a inceput sa foloseasca galbenul. Pumpkin are si ea coronita, manute intinse, degetele si gene in jurul ochilor mari, dar ochii ei si-i face albastri si parul galben. Pentru ca- ma anunta ea- eu sunt foarte frumoasa mami!Da? Da, inimioara mea, esti cea mai frumoasa. Ma ia in brate, se lipeste de mine, si zice pe un ton alintat.. daaa, stiiiu..

Lasă un răspuns

