not dead yet.


Nu sunt inca moarta complet pe dinauntru. Azi la cumparaturi, invartindu-ma ametita printre rafturi, nestiind ce vreau, la ce ma uit sau ce-mi trebuie acasa, am vazut dintr-o data ca pe niste produse scria coconut.
Am eu o obsesie cu gelul de dush si crema de corp cu miros de cocos. Deci daca inca mai sunt in stare sa recunosc lucruri care-mi plac, inseamna ca inca nu-s moarta. A fost singurul lucru de care-mi aduc aminte din supermarketul ala.
Am gasit prin casa hartia pe care acum cateva zile, Pumpkin a scris POPO. Primul ei cuvant. L-a scris singura. Isi scrie numele mic si initiala numelui de familie, scrie zorro peste tot,  si diverse combinatii intraductibile intre literele pe care le cunoaste. Am ras vazand ca pe toate hartiutele de la gradinita, s-a semnat cu numele si initiala numelui de familie. Mi-a desenat printese cu ochii bulbucati si degete raschirate, calare pe cai cu par multicolor.
Mi se incalzeste bucata de suflet care-i apartine ei, de cate ori ma uit la ea si-mi dau seama ca si cu tata, si fara tata, este fetita mea. A MEA! Om vedea mai tarziu. Deocamdata este atat de mica si de fragila, incat mi se pare o vesnicie pana cand va fi destul de mare sa-mi bata cu pumnul in masa si sa ma intrebe ce s-a intamplat cu ta-su.

20 responses to “not dead yet.

  1. omg! si fara sa-mi cumperi o cina la un restaurant de fitze, si fara sa ma scoti la film, pai ce-i asta bai garceo? dau cu ochii-n alea asa, pe stomacu’ gol? o friptura nu dadeai si tu, chitrosule!

  2. 🙂 bai m´am scarpinat prin buzunare si abia iese de o ciorba facuta acasa.

    deci io cuprins de fioru´artistic ma chinui sub privirile dezaprobatoare ale vecinilor”ce face ala ma? fotografiaza luna” si tu la ce belesti ochii!? nu c´o sa schimb hedaru´ala in ceva roz cu picatele turcoaz.🙂

  3. ashea, bravo.
    am un cont pe flikcr da´am epuizat capacitatea pe luna asta. Scuze, am uitat sa´ti zic ca ai nevoie de ochelari de sudor

  4. anunta-ma cand schimbi poza. mi-e frica sa mai intru :))

  5. headeru´? never. ar insemna sa´mi schimb si nickul, sa incep sa ma port ca un domn si multe alte orori.
    chestia aia( ca blog nu´l pot numi) o folosesc ca pe ultimul bastion cind mi se taie macaroana si as avea chef de aberat cu cineva. In cazul tau l´am folosit ca platforma pt poza aia, ca de palavrajeala vin aici.

    • esti un dragut si un funny, dar de obicei nu prea obisnuiesc sa privesc lucrurile printre ouale interlocutorilor :))
      deci cand ai chef de discutii te astept aici, io acolo nu mai calc decat daca-mi dai link spre un articol anume, unde nu troneaza coleusu’ tau.

  6. 🙂🙂
    pai io ce tot ingaim de juma de zi incoace??

    PS- si te rog nu ma jigni, oaole mele sunt mai sexy, poza e ciordita pe net. Desi nu cred ca ar face vreo diferenta la prisma prin care vezi lucrurile🙂

  7. neaaah, prefer sa stau la mine la bloc🙂

  8. ha? mi s´a mai intimplat odat´, stateam vreo patru insi la masa si fiecare vb cu fiecare despre tot atitea subiecte🙂 Da´pin´la urma ne´am matolit si am inceput sa ne intelegem.
    So:
    -cind am chef de vb, vin io la tine pe blog.
    -desi probabilitatea ca sa vreau sa´ti arat vreo poza este minima pt urmatorii o suta de ani, voi face asta prin intermediul flickr .

  9. inteleg. esti in stadiul ala in care negi tot.

    (n´am putut sa ma abtin)🙂

  10. sezi molcom, nu mai recunosti o gluma de prost (gust)?
    da´chiar, te rog io sa stergi http-u din primu´comment. Stiu ca poti. Si nu mi´ai zis daca ti´a placut luna mea.Facind abstarctie de pozele alea facute de profesionisti cu aparate pro si setari asemenea.

  11. ia vezi acu`.(daca ai chef)p´orma stii tu.

    auleo se lasa cu scandal si io dorm in tenishi. E cald rau, sefu´s-a carat si eu am metabolizat urgent vreo trei beri

  12. bai ultima incercare cit mai sunt intlegilibil.

  13. nu mah. am un amic care face poze misto si le lasa in varianta bruta fara fotojefuiala. Tot cu un bridge. dar are ochi.
    http://sas-richard.blogspot.com/

  14. sunt eu matol sau ai introdus moderarea?
    whatever cre´ca ar trebui sa o iau eu mai moderat cu tastatura🙂

Lasă un răspuns

