Asta-i locul in care fac ce vreau, ca e blogul meu, nu al ma-tii sa scriu ce vrea pula ta, ok?


I-am sters commentu’ lui Petrov. Care-mi zicea ca-s proasta.

Asa ca am un mesaj pentru toti petrovii din blogosfera pulii: Fuck off!

Nu va convine, duceti-va si fute-ti-va in cur din partea mea, e simplu, nu dati click acolo unde scrie blomamaind. Ati intrat din greseala si vi se pare ca-s ultima retarda, iesiti in pula mea, ca nu va obliga nimeni sa cititi ce aberez eu aici.

Nu scriu aici ca sa mi se planga de mila, scriu aici ca sa nu o iau eu complet razna. De ce pula mea imi explic eu motivatiile?

So: fuck off once again!

5 responses to “Asta-i locul in care fac ce vreau, ca e blogul meu, nu al ma-tii sa scriu ce vrea pula ta, ok?

  1. doamne iarta-ma. da ma poti si bana. n-ai inteles nimic in plm.

    • yup. nimic. nada. nix. zero.
      wtf! cred ca tu n-ai inteles nimic. bah, deci nu se egzista asa ceva, eu n-am intalnit pana acuma cel putin. si sunt intr-o tara straina, si prietena mea e unde-a intarcat mutu iapa, si pe mama o doare in cur de mine, si pe sor-mea la fel, si pe frate-meu la fel, si barbata-meu e un bou si io-s mai vaca decat ultima vaca rumegatoare.
      n-am inteles nimic, ai dreptate. si nu-nteleg, sa-mi bag pula daca inteleg de ce.

  2. din ce-am zis io, nu din ce ti se-ntampla tie.

Lasă un răspuns

