tarziu


so late, so fuckin’ late for us..

Candva ma trezeam cu privirea lui albastra atintita asupra mea. Imi urmarea cu atentie fiecare contur, fiecare trasatura, de parca vroia sa isi graveze in memorie imaginea mea.

Ma intindeam ca o matza, si zambeam inainte de a deschide ochii, pentru ca stiam ca e acolo, ca ma priveste stand cuminte intr-un cot.
Uneori ma trezeam inaintea lui, si-atunci cand ma simtea ca vreau sa ma dau jos din pat, intindea mana dupa mine sa ma stranga langa el. Imi saruta varful sanului si apoi se indesa intre perne.
Am fost cu el in piata, si am cumparat un set nou de asternuturi. Erau galbui, cu un desen tomnatic si groaznic de urat. Era totusi mai decent decat alea cu flori roz si tiganesti.
N-aveam bani sa ne cumparam cearceafuri scumpe, am inhatat pachetul de la vanzator, si-am fugit acasa sa facem dragoste sub noua patura.

Au fost 6 luni perfecte. 6 luni in care mi-am dat seama ca doar pe el il vreau, for ever and ever and ever ever!

A fost pentru prima data cand m-am gandit ca vreau sa fac un copil cu barbatul de langa mine. Niciodata pana atunci n-am mai simtit nevoia asta organica sa dau chip dragostei mele pentru cineva.
Dimineata mirosea a cafea si a dragoste.
Cum poti sa nu mai iubesti pe cineva asa, dintr-o data, doar pentru ca au trecut multi ani, sau pentru ca te minte, sau pentru ca te inseala?

Cum poti sa nu mai iubesti pe cineva care se duce in piata sa cumpere cartofi si vine cu o broasca testoasa minuscula? Nu-mi plac deloc  broastele testoase, dar nu-i puteam spune asta, nu?

In afara de acele prime 6 luni, nu am atat de multe amintiri frumoase, incat sa justifice decizia mea de a ramane cu el pana acum. Probabil ca e doar incapatanarea mea de a scoate apa din piatra seaca. Asa am invatat eu, ca daca te straduiesti destul de mult, obtii intotdeauna ce vrei. Depinde ce vrei. Depinde cat de tare strangi, depinde cat mult esti dispus sa astepti..

Ar trebui sa existe un fel de instinct de conservare, ceva..nu-i normal sa stau asa ca o vita in abator, asteptand lovitura finala.
Poate ca nu-s decat o sinucigasa, poate ca asta e modul meu de a ma sinucide. Lent si dureros.
Poate ca instinctiv m-am gandit ca nu merit o altfel de viata. Una fara dureri. La urma urmelor, cand sufar sunt frumoasa, nu-i asa?
Si aura mea tragica, ce s-ar intampla oare cu ea daca as trai intr-o perpetua fericire?

Sunt insemnata. Chiar si in clipele in care eram fara nicio grija, se puteau citi ascunse in fibra mea, moartea si durerea. Asta nu va disparea niciodata, pot doar sa traiesc la suprafata, asa cum pluteste uleiul pe apa.

Am sa fiu ulei parfumat, asta am sa fiu. Si-am sa plutesc nediluata, la suprafata tuturor lucrurilor care mor in adancuri. Am sa miros frumos, ca intotdeauna, si pielea mea fina care le innebunea pe maseuze si pe alti barbati dar nu pe el, nu va pastra amintirea niciuneia dintre ranile pe care mi le face.

2 responses to “tarziu

  1. Cica Mariei ii moare barbatul si Ion, un bun prieten, se ofera sa stea cu ea cateva zile pana-si revine.
    Dupa 2-3 zile, Ion ii spune. – Stii Marie, eu tin de mult la tine, inca de cand traia barbatu’tu, dar nu am putut sa-ti spun, mi-era asa de jena si asa l-am respectat si pe barbat-tu. Acum Marie, tu te-ai gandit vreodata ca intre noi ar putea fi ceva?
    – Mai Ioane si mie-mi esti drag, poate chiar ar trebui sa formam un cuplu. Ramai si la noapte la mine.
    – Bine Marie, dar inca tii doliu.. stii tu
    – Lasa mai Ioane, ca o sa facem sex incet si trist.

Lasă un răspuns

