pizde de Mc


Pizdele de Mc raman pizde de Mc oriunde te-ai afla in lume.
Undeva la marginea orasului avem un Mc Donalds. Ne-a mancat in cur sa trecem pe acolo si sa vrem inghetata. 2,5 euro mi se pare enorm de mult pt o inghetata, dar aia arata intr-un mare fel, afara era cumplit de cald, asa ca n-am rezistat.

Eu mi-am comandat una cu smarties. Bomboanele erau vechi. Am gustat, am vazut ca-s vechi, si m-am dus sa le spun alora ca plm, ar trebui sa fie mai atenti.
Ma duc la tejghea, in spatele ei o grasa mica de statura, cu o casca pe-o ureche. Se uita un pic sasiu, dar nu m-am lasat intimidata. Pe un ton calm si undeva deasupra soaptei dar sub tonul normal de conversatie, i-am spus ca bomboanele sunt vechi. I-am lasat inghetata pe tejghea si-am dat sa plec.
Aia a inceput sa urle: cum adica sunt vechi, noi in fiecare zi deschidem o punga noua de bomboane.
Plm, le deschideti voi zilnic, dar bomboanele sunt vechi!
Ce fel de inghetata vreti?
Nu vreau nicio inghetata, v-am spus doar ca bomboanele sunt vechi, nu mai am chef de inghetata.
Aia urland din ce in ce mai tare: Ce fel de inghetata vreti? De care?  Cu kit-kat, cu chocolate chips?
Eu enervata si din ce in ce mai sictirita, ma uit de sus la aia: nu vreau inghetata! Vroiam doar sa va spun ca bomboanele sunt vechi.
Aia tremurand incepe sa-mi tranteasca baza inghetatei intr-un pahar. Chocolate chips?
Mda, whatever, orice numai sa nu mai tipi.
Imi da inghetata, ma intorc la masa.
Plm. Cred ca pe proastele astea le selecteaza in mod intentionat asa imbecile.

N-am mai avut chef de inghetata, evident. A mancat-o pumpkin aproape pe toata.

7 responses to “pizde de Mc

  1. 🙂 Pai mec kaka este locul unde i´a adunat pe toti handicapatii cu drept de azil. Chestia haioasa este ca au niste proceduri si reguli foarte stricte, de care evident nu tine nimeni cont. Nu ma intreba de unde stiu, as putea sa fac un blog pe tema asta🙂🙂

    • mi-a fost mie jena ca deh, se uita lumea la mine, dar tare i-as fi tras o injuratura si-as fi semnat in condica de reclamatii

  2. Nu-mi aduc aminte sa fi fost pe aici…Am vazut ca ai venit printr-un comment, strange.

    • Pai n-ai fost. A fost cineva care te-a recomandat. Iar eu abia am bagat capul la tine pe blog, si-ai si vazut?🙂
      oricum, faci poze foarte frumoase.

  3. Haha, vad tot ce misca pe blog la mine.Mersi de compliment.

  4. Bine ca a vrut sa-ti dea una noua ,la noi ciuciu.😆 doar la suc iti da ,ca ultima cantitate din dozator e apa chioara.

    • sunt nebune mah, astea care lucreaza la Mc si la Burger King. Niciuna nu-i normala, din cate am vazut eu. Cred ca din cauza ca lucreaza in mediu toxic, toata „carnea” aia cred ca le provoaca bube la neuroni.

Lasă un răspuns

