non-smoker. still.


Vin alb frantuzesc, ieftin dar ok, un pic de muzica si starea mea de spirit e sky-high.
Am decis ca de-acum inainte, daca tot sunt super-ofticata pe barbata-meu, sa o fac atunci cand sunt la ciclu. Macar nu pierd nimic. Tot sunt pissed-off, tot nu pot face sex.

Ihhh, vorba lu’ J: mi-e dor de tigari ca de un amant mort.

4 responses to “non-smoker. still.

  1. De ce nu te apuci din nou de fumat? Doar nu fuma prea mult-6 tigari pe zi nu dauneaza sanatatii. Ma bate gandul si pe mine sa ma reapuc.
    Fumatul ma relaxa, imi tinea de urat…

    Cum mai merge planul nostru?
    😀

  2. Io ce sa mai zic fata, astia fumeaza pe strada la greu, e mai rau ca in Ro, eu salivez toata ziua.

Lasă un răspuns

