instrumente de tortura 0.1


Dislikes: sarmele de la sutien.
Madamele sufragete au uitat sa topeasca si fiarele, atunci cand au ars textila. Sarmele astea sunt echivalentul unor pantofi cu toc de 12, inchisi, intr-o zi caniculara si fara dres.
Traducerea pentru barbati: dureros, domnilor, dureros. Vorbim aici despre durere.

Ok, sutienele astea cu sarme re-creeaza iluzia tatelor mele pierdute pentru vecie sau doar pana la implantul cu silicoane, dar sunt ingrozitoare.
Pe langa faptul ca imi strivesc coastele, imi intra in diverse parti anatomice si asta nu-i funny.

Me hates sarmele de la sutien.
Am o gramada de sprijinitoare d-astea de tate si fara sarme, dar nu-s asa de efect.
Plm, pana la urma cred ca totusi tre’ sa imi pun silicoane. Ma doare o luna-doua, nu mai simt nimic cu tatele, dar macar nu ma mai chinui cu sarmele iadului.

Posesoare de silicoane pe aici? E adevarat ca scartaie cand le freci?

12 responses to “instrumente de tortura 0.1

  1. bai m´as oferi io sa le testez, da´ mi´e ca´mi ies vorbe de d´ala care face tramvaiu´nesigur 🙂

    plm, chiar o vezi pe un care sa vina aici si sa´ti recunoasca ca si´a pus silicoane??

  2. Si eu vreau, dar trebuie sa mai astept putin. Cata vreme te fac fericita, go for it!
    @garcea: de ce sa nu recunoasca, nu inteleg care ar fi problema? Ah, stai, am uitat, la multe le cresc de la anticonceptionale 😀

    • bine, sincer nu stiu daca as fi cu adevarat dispusa sa trec printr-o procedura atat de dureroasa, tinand cont ca oricum ma apropii cu pasi repezi de 40 de ani si in curand n-o sa se mai uite nimeni la mine. iar cine-o sa se uite, n-o sa se uite pentru tatele mele antigravitationale, ca doar o sa stie ca-s baba :))

  3. aseara cind am citit eram atit de rupt de oboseala si alcool, ca am inteles „sarmale” de la sutien, foi de varza intre tite, balkansushi, coma alcoolica 🙂
    Bai victoria, citisem pe undeva ceva de concurenta neloiala, arta de a imbatrani frumos, motivatii perverse si alte chestii, da´nu sunt in stare sa redau coerent. mai bine ma las.

    • nu te mai alcooliza mah in asa hal incat sa visezi sarmale pe blog la mine :))

      • Si eu cand am lecturat textul tot „sarmale” am citit. De fiecare data cand aparea cuvantul „sarme”. :))

        fain blogul ;), mai vin pe aici, mai ales ca dai si cate doua sarmale de om. :))

        si daca tot suntem doi care am citit sarmale poate ar trebui sa incerci in foi de varza sa le invelesti. 😛

  4. bozgoru´latent

    Pai nu le visam pe blog 🙂

Lasă un răspuns

