St. Oliver rulz! Me happy.


Au reduceri, si inca d-alea babane. Am trecut acum vreo 2 zile pe acolo, si-am vazut diverse. Problema e ca n-aveam bani la momentul ala, asa ca n-am cumparat absolut nimic.
Azi, cand aveam ceva bani in buzunar, am trecut din nou. Am fost cuminte, nu mi-am cumparat decat niste cizme de iarna si o jacheta mai grosuta. Scor? 60 euro. Geaca fusese 109 euro, si-au redus-o la 19. 19!!!
Eu in viata mea n-am vazut reduceri d-astea in ro.
Cizmele fusesera 80, si le-am luat cu 40.
Am mai vazut si o rochie superba. Era singura masura 34 care-mi venea bine. In rest chiar si astea cam fluturau pe mine. Am mai vazut niste chestii dragute si care-mi veneau bine, la raionul pt copii. Dar.. plm. M-am abtinut eroic, da?

O sa pun poze cu cizmele si cu geaca 🙂
Am tropait astazi prin casa, incaltata in cizme, in chiloti si tricou :)) Sincera sa fiu nu le-as fi dat jos, as fi stat asa cu ele, atat sunt de incatata ca le-am cumparat. Nu-s elegante, sunt d-astea de toata ziua, de tropait prin cei enspe metri de zapada cand o sa ne dam cu sania. Dar imi plaaaaaaac!
Me happy.

2 responses to “St. Oliver rulz! Me happy.

  1. Mda, in ro se practica reducerile de la 900 la 899 de lei. Acu’, sa nu fiu nici io stoarfa, la Kenvelo am mai prins faze de genul: cumpara de 300 lei si platesti doar 150.

    Sa porti acareturile sanatoasa 🙂

    • 🙂 merci, si tu la fel :)) tare-as vrea sa te vad cu rochia aia infama pe tine :)) stii tu care, aia cu talia inalta 😛

Lasă un răspuns

