fara idei


Cele mai bune idei de posturi imi vin noaptea, exact inainte de a adormi, sau dimineata, cand stau pe wc, sau cand mananc, cand merg pe strada etc. Exact! Fix atunci cand nu sunt in fata calculatorului.
Pe parcursul unei zile am cel putin 2-3 momente in care ma simt absolut geniala si imi vine sa ma aplaud singura. Doar ca-mi trece repede, fiindca in urmatoarele 5 minute uit la ce m-am gandit.
Batranetea?
Hmm…
Ieri am citit o carte, una dintre alea cumparate la kg zilele trecute. O carte d-aia de cacari usoare, in care e vorba despre o tipa, copyrighter la o mare agentie in NY, tipa care se duce la o ferma si se face ajutor de fermier pentru o vreme. Si intr-o zi se apuca sa salveze vitei pe moarte. Vitei pe care i-au fatat vacile in timpul noptii, pe camp. Pentru ca fugisera si fatasera singure, in pustietate. Si a doua zi se apuca ea sa salveze viteii. M-a amuzat foarte tare ideea ca autoarea a macelarit o gramada de vaci si de vitei pentru scena aia.
Wtf, ce-s niste vaci? Carne, friptura, nu?
De ce nu pot sa citesc si eu o carte cu romantz si amor, si vaci moarte, fara sa rad ca proasta cand eroina salveaza vitei pe banda rulanta?

Lasă un răspuns

