wtf


Se intampla chestii ciudate.
Azi de exemplu, stateam eu linistita in sufragerie si citeam, cand de-odata s-a deschis calculatorul singur. Nu m-am panicat, eram mult prea obosita dupa noaptea nedormita.
Acum un minut, s-a deschis televizorul.
WTF?
Am stins televizorul imediat, n-am asteptat sa iasa bunica din TV si sa ma intrebe ce mai fac.

2 responses to “wtf

  1. haha thanks for a laugh, primul azi :-))

    • 🙂 daca m-as apuca sa povestesc toate chestiile creepy care mi s-au intamplat, s-ar transforma blogul asta in „activitati paranormale” :)))

Lasă un răspuns

