lucruri mici


Mi s-a intamplat de multe ori ca lucruri mici sa imi insenineze ziua. Am facut si eu la randul meu, gesturi care sa aduca zambete pe fetele altora.
Mi se intampla in mod frecvent sa cumpar ceva, si sa primesc mai mult. Poate fiindca le zambesc vanzatorilor, poate fiindca le vorbesc frumos?
De multe ori m-am oprit sa le ajut pe femeile care carau bagaje mari pe treptele de la metrou, si tin minte ca odata am gasit o babuta cu doua sacose imense. Venise in vizita la copii, si le adusese de mancare.. Am urcat-o cu sacosele alea pe care sincer habar n-am cum le carase pana acolo, fiindca desi pe vremea aia eu eram foarte in forma, abia am reusit sa le duc pana sus. Zicea ca merge la statia de autobuz, nu mergea mult, cateva statii doar. Am urcat, i-am oprit un taxi, l-am intrebat pe sofer cat costa sa o duca pana la adresa respectiva, si am vrut sa ii dau bani sa o duca. Soferul cand a vazut ca n-o cunosc pe babuta dar ca vreau sa o ajut, a spus ca o duce gratis.
M-am simtit bine in ziua aia. Cursa  nu facea nici cat un pachet de tigari, dar a insemnat mult pentru biata batranica obosita care venea de la mama naibii cu trenul, sa-si vada copiii la oras.

Intotdeauna m-am gandit ca nu trebuie sa spun nimic despre lucrurile bune pe care le fac pentru altii, insa cred ca e nevoie sa facem cat mai multe gesturi frumoase pentru cei din jurul nostru. Chiar daca sunt recunoscute, chiar daca nu.
Asta a fost unul dintre gesturile mici pe care le-am facut. Despre cele mari nu vreau sa vorbesc, le-am facut pentru ca asa am simtit, si pentru ca am putut.
Zambesc in fiecare zi oamenilor, si nu uit sa multumesc din cand in cand pentru darurile pe care le primesc.

De ce m-am apucat sa scriu despre asta? Pentru ca zilele astea m-am simtit ca la un joc de ping-pong. Am cautat ceva care sa ma faca sa ma simt mai bine, si am dat peste : http://givesmehope.com

Stiu ca suna ca un cliseu de cacat, dar hai sa nu uitam sa fim umani🙂

Va doresc o zi minunata!

3 responses to “lucruri mici

  1. Frumos articol. Am observat de multe ori ca o vorba frumoasa sau un mic ajutor chiar sunt importante. Si, pe langa ca insenineaza ziua altuia, mi-o fac si mie mai frumoasa😉

    • Da🙂 si eu sunt addicted to nice stories. De-aia imi si place sa ma uit la filme de dragoste vechi. Sunt asa dulci si optimiste, incat ma simt incarcata dupa o cura din asta.
      Un zambet conteaza intotdeauna, si pentru cel care zambeste si pentru cei care observa.
      In general sunt ranjita, si la un moment dat un coleg de serviciu le-a spus celorlalti: cand dai cu ochii de fata asta si o vezi zambind asa frumos tot timpul, e imposibil sa nu te simti bine🙂

  2. Pingback: avemblog.net

Lasă un răspuns

