sometimes


Sometimes I feel like a motherless child..
Sometimes I feel like
Sometimes I..

Maine dimineata vine mama. Si ma simt mai orfana ca niciodata, fiindca stiu ca va fi la 25 de km de mine, si totusi mai departe decat daca s-ar fi mutat pe luna.

Mi se pare patetic sa mai am un pic pana implinesc 36 de ani, si totusi sa imi doresc sa am si eu o mama, asa cum n-am avut niciodata. Imi doresc sa fi avut parinti. Sau imi doresc sa fi fost orfana de cand eram foarte mica, sa nu mi-i mai amintesc, sa ma creasca cineva, oricine. Cand eram mica eram atat de frumoasa, ca odata pur si simplu o femeie m-a furat de langa mama si a vrut sa fuga cu mine. Alta data o alta a incercat sa o convinga sa ma dea, sa ma adopte acea femeie. Hm.. N-am sa inteleg niciodata de ce nu m-a dat. Oricum m-a urat toata viata.
Cand i-am spus acum cativa ani ca si-a varsat in capul meu frustrarile legate de casatoria ei ratata, mi-a zis ca ea nu s-a simtit frustrata in casnicia asta, ca ea e foarte ok.
Pllm..adica pur si simplu nu m-a suportat PE MINE ca om? Adica eu am fost singurul ei motiv de frustrare? Asta s-a spart in capul meu atatia ani?
Invat sa-mi fiu si mie mama, de cand am copil. E greu, mai ales ca toate punctele de reper sunt mult sub linia deasupra careia se afla mamele acceptabile.
Poate ca nu as fi simtit asa acut lipsa unei mame daca as fi avut un barbat pe care sa-l simt alaturi de mine. Unul care sa simt ca va fi langa mine no matter what. Sau poate ca dragostea de mama nu poate fi suplinita de nimic, si-mi vars eu frustrarile dintr-o parte intr-alta doar pentru ca sunt o proasta patetica.

Later edit:

dupa ce ca sor-mea, frate-meu si cumnata-meu nu ne-au zis nimic despre venirea parintilor, de parca era vreun secret de stat sau ceva, in seara asta l-au pus pe frate-meu sa ma intrebe pe ym daca ii tinem si noi pe ai mei vreo saptamana asa, pana gasesc sa inchirieze ceva.
I know. LOL. Am avut tupeu sa le reprosez ca ne cauta numai cand au nevoie de ceva, si ca stiau ca vin astia si nu ne-au zis si noua. Cumnata-meu a sarit de cur in sus si mi-a trantit YM-u in nas :))))))))))))))))))))))))))
Barbata-meu se va duce sa ii ia de la Nurnberg, evident, ca deh.. cine mai e prost sa se trezeasca la ora aia dimineata sa se duca sa ii ia?
Am mai zis ca-s o proasta patetica? I-am zis lu’ barbata-meu sa ii spuna maica-mii ca poate sta la noi o saptamana sau ceva de genul, pana isi gasesc casa de inchiriat. Cat de imbecila sunt?

4 responses to “sometimes

  1. daca vrei, pot sa fiu io mama ta.

    • Dap. Faza misto: suna M azi-noapte la maica-mea. care ii zice ca a sunat-o sor-mea sa ii spuna ca se duc ei sa o ia. Si pe prostul meu nu-l anunta nimeni despre schimbarile astea. Adica se ducea degeaba pana acolo. Nice, nu?

Lasă un răspuns

