planuri


Am cumparat astazi un crocodil mare si verde. Are dintii desenati pe laterale, ochi exoftalmici, si un maner de plastic negru pe ceafa. Ma pregatesc pentru ziua mea. Vreau sa petrec de data asta, toata ziua la piscina. Au acolo si hamam, si daca n-am apucat sa merg cand eram in Turcia, o sa merg acuma, nah!
Mai au si cele mai lungi topogane din Europa, o gramada de bazine cu apa termala, plaja cu nisip si spa si plm.. u name it, ei au.

Abia astept sa merg. Problema e ca pana saptamana viitoare tre’ sa slabesc urgent. Nu pot merge acolo cu burta asta de somaleza. O sa fac si poze, evident, si chiar nu vreau sa-mi aduc aminte peste ani ca la 36 de ani aratam ca o broscuta.

Gata, regim & abdomene.

Deocamdata n-am alte planuri. Vreau doar sa simt niste nisip fierbinte sub talpi, si sa am iluzia unei mari calde si albastre, data de apa clorinata a piscinei. E doar un surogat, stiu, dar pana cand o sa am o casa pe malul marii, mai e ceva timp🙂

3 responses to “planuri

  1. Bafta la „slabit”🙂

    Abia astept poze si povesti la eveniment.

  2. alcoolul ajuta. william cuceritorul cand vrea sa slabeasca se inchidea doar cu cateva sticle de alcool vreme de o saptamana.
    baga mare😀

Lasă un răspuns

