fucked-up


Ziceam ca vreau sa slabesc? Hmm..
Azi am avut chef de gatit, asa ca am facut la pranz penne cu gorgonzola si spanac (absolut delicioase) din care am mancat doua portii babane, iar pana la cina mi se facuse deja o foame cumplita. Asa ca am alergat acasa si-am facut branza greceasca la cuptor ( in ulei de masline, cu ceapa taiata julien pe deasupra, felii de rosii si ardei iuti pe langa bucata de branza), ciorba si ostropel.
De mancat n-am mancat decat branza (jumate din ea de fapt) si am gustat un pic de sos de la ostropel, pe o jumatate de felie de paine.
Ok, m-am abtinut sa nu mananc din tot ce-am gatit in seara asta, dar.. am luat-o razna. M-am surprins gandindu-ma ca as manca niste legume trase un pic prin tigaie cu  niste tagliatelle si smantana pe deasupra.
Sunt nebuna, eu inteleg PMS, dar plm.. ideea era sa slabesc, nu?

Pentru prima data in viata incerc sa tin regim de slabire. Si nu-mi iese.
Am mai tinut regim pana acum, pentru ca stomacul meu era destul de futut la un moment dat, si nu mi-a fost niciodata greu sa nu mananc chestii despre care stiam ca mi-ar face rau, chiar daca aratau apetisant si chiar daca toata lumea in jurul meu manca de rupea.

Eh, acuma e diferit. Cu cat ma gandesc mai mult ca daca mananc ma ingras, cu atat mi-e mai foame. WTF?
Nu imi inteleg sistemul. Pana acum am mancat intotdeauna cat de mult am vrut, fara sa ma fac cat casa, iar acuma…

Help! Teoretic inteleg ca nu trebuie sa ma infometez ca sa slabesc, practic nu fac altceva decat sa ma indop, la gandul ca ar trebui sa mananc mai putin.
Mi-e tare teama ca alea 2 kile jumate in plus, se vor transforma in mai multe daca nu se schimba nimic in reactiile mele. Cum fac sa revin la normal??

OMG! Tocmai mi-am dat seama ca ma transform in „celelalte”. Cele care imi spuneau ca incearca sa tina regim si nu reusesc. Cele pe care incercam sa le conving ca nu e nevoie sa tina regim, trebuie doar sa fie un pic mai atente cu ce mananca, si nu sa se infometeze.

Ma duc sa-mi pun niste alcool. Oare daca bei, slabesti?

2 responses to “fucked-up

  1. Vine o vreme cand toate tarfele care au mancat pana n-au mai putut si au ramas uscate si s-au mirat de alea care nu pot tine regim si le-au dat sfaturi sa plateasca😀

    PS: Alcoolul INGRASA.

Lasă un răspuns

