in the mood


Mi-e asa somn, si mi-e cald imbracata cu puloverul asta pufos. Inca n-am chef sa mananc de pranz. Zac doar pe fotoliul meu albastru si-mi las mintea sa zburde libera.
Mi-e bine si am chef de un pic de luve.
Mi-am adus aminte cum m-am mutat eu odata intr-un bloc. Si cum nu-mi cunosteam vecinii de vis-a-vis, desi stateam acolo de mai mult de jumatate de an, dar m-am intalnit cu ei in fata usii exact a doua zi dupa ce a venit la mine iubitul meu.
A batut la usa, i-am deschis, si n-am mai apucat sa ajungem in pat. De fapt n-am mai apucat sa ajungem nicaieri. Am facut-o chiar acolo, pe usa de la intrare.
Da, cred ca s-a auzit cel putin doua etaje in jos si doua in sus, dar pe vremea aia nu-mi pasa, intre timp usa de la intrare a iesit din anonimat si a devenit unul dintre locurile in care e misto s-o faci.

A doua zi am iesit din casa, si-am dat nas in nas cu vecinii. Vecina s-a uitat urat la mine, vecinului i-au sticlit ochii, mie mi s-a rupt de opinia lor. Am iesit vesela in frigul iernii, in pantaloni scurti si tricou cu maneca lunga,  sa dau o tura de parc.

4 responses to “in the mood

  1. nu se poate asa ceva!!o trimit pe miuzât acus sa iti explice cat de curva esti si o mama denaturata!

    • :)) pe vremea aia nu eram mama, da’ tot curva se numeste ca eram :))
      clar, iti dai seama ca daca as scrie absolut tot ce-mi trece prin cap in materie de futut, ar veni miuzeta cu cagula pe cap si crucea arzand in mana, fix aici pe blog :))))
      lasa, tine-i tu :)) si pe miuzeta si pe kaos moon

  2. eu nu. am ritual de exorcizare pt astia. si in plus i-am dat afara si apoi afara de afara.

  3. :)) ma intreb pe cine planuiesc acum sa rotiseze in piata mare, daca tu i-ai dat afara :))

Lasă un răspuns

