life is beautiful


7 ore de somn azi-noapte!

M-am trezit si inca mi-e somn, as mai fi dormit daca as mai fi putut, daaaar abia asteptam sa fac pancakes cu sirop de artar. Balesc de ieri seara, de cand i-am vazut pe unii intr-un film ca mancau d-astea.

Si pentru ca tot tin regim, am mancat repede, inainte sa ma razgandesc, vreo 5 :))

Daca mai aveam sirop mai mancam, probabil.

Note to self: buy maple syrup.

Nu-mi placea siropul de artar pana acum,  poate din cauza ca incercam sa il combin cu clatitele noastre, si nu cu pancakes. Sau poate mi s-au pervertit gusturile pur si simplu, pentru ca acum imi place.

Ma uit cu satisfactie in jur, in timp ce degetele mi se lipesc de taste si privirea-mi aluneca linistita peste grillul plin de unt si aluat de clatite surs in suvite lungi si carbonizate, peste chiuveta iarasi plina de vase din care iese semet o coada de polonic.

Ploada tocmai mi-a cerut a treia portie mozolita cu ciocolata. Zambitoare, ma duc sa i-o duc. E plina de ciocolata peste tot. Nu ma enervez. O sterg un pic mai ales pe maini, ca sa nu-mi mai umple fotoliile de urme maronii, si-o las in pace.

Ma intorc la masa. Mai merge una? Ok, dar una mica. Cu gem.

Aaaaah, viata e frumoasa…si ce daca afara ploua, si la ora 9 jumate dimineata e atat de intuneric in casa, ca abia vedem pe unde mergem?

Singura chestie care imi umbreste un pic fericirea, e gandul ca abia m-am spalat pe cap aseara si acum miros toata numai a clatite. Si-afara ploua, deci nexam soare, nexam apa calda.
Eh.. si totusi.. privesc printre gene, ca un sarpe satul. Chiar seman cu sarpele ala din Micul Print :)) doar ca eu n-am inghitit un elefant, ci doar vreo 6 clatite. Mmmmmmhhhh.. ma duc sa ma uit la „Pretty poison” cu Anthony Perkins. I just love the guy.

2 responses to “life is beautiful

  1. Nu te mai uita la 2 & 1/2 men ca mananca intr-una si nu e bine :))

    • daaaa, acolo am vazut pancakes :))
      ticalosii. mi s-a mai facut pofta si de o galeata cu copane de la KFC, tot uitandu-ma la ei🙂

Lasă un răspuns

