chiloti vs boxeri


Nu, nu e vesnica discutie in contradictoriu, despre ce anume ar trebui sa poarte un barbat misto.
E o discutie despre cum imi pare bine ca s-au inventat atatea tipuri de chiloti, ca sa pot sa ma imbrac eu cum am chef.
Imi place sa port tanga atunci cand ma simt sexy, imi place sa port boxer-briefs atunci cand fac sport sau cand ma fatzai prin casa, chiloti normali cand sunt in zilele alea ale lunii, si boxeri cand dorm.
Uneori nu port nimic, dar asta nu se pune la socoteala de mai sus.

Ma intrebam doar de ce barbatii trebuie neaparat sa aleaga, si de ce pana acum catva timp erau taberele atat de clar delimitate.
Din fericire,  s-au inventat boxer-chilotii, care mi se par cea mai misto gaselnita in materie de toale masculine si ma bucur ca au fost adoptati si de catre femei.
Eu oricum purtam boxeri inca de acum 15 ani.

Am vrut sa pun niste poze cu tipe si tipi care purtau boxer-briefs, dar intre timp am gasit asta: barbati frumosi si restul a devenit neimportant.

Lasă un răspuns

