Ieri


Ieri am imbratisat niste copaci, am alergat, m-am invartit, am tras la tinta cu pietricele, am impins leaganul si m-am rugat de ploada sa nu ma mai invarta in instrumentul ala de tortura numit carusel.
M-am plimbat ieri vreo 2 ore prin padure, pe tot felul de poteci si nici macar odata nu mi-a fost teama. Desi eram doar eu si pitica in toata padurea. Din cand in cand ne mai intersectam potecile cu cate un jogger care ne zambea si alerga mai departe.

Din fericire nemtii sunt obsedati cu ordinea, asa ca toate potecile erau numerotate si aveau cate un simbol diferit. Nu ne-am ratacit, desi la un moment dat imi verificam semnalul de la telefon sa vad ca ca pot initia apeluri de urgenta :))

Evident ca ploada n-a mai avut chef sa mearga pe jos la un moment dat, dar ne-am jucat de-a indienii. Am cautat indicii pe poteci, am discutat despre marimea cainelui care a lasat urme de labute in noroi, si daca era un catel singur in padure sau daca venise cu stapanul.
A fost foarte foarte fun. Cand am dat de asfalt in drumul nostru spre casa, si n-am mai gasit indicii pe jos, am discutat despre cum e sa fii indian. Ne-am ales nume de indieni si am stabilit ca ajungem acasa si punem cortul, ne desenam dungi, si pe urma mancam in cort.

Am intins blana Domnului Tren pe jos in cort (Dl. Tren e de fapt o blana de ren cu tot cu cap si coarne, e foarte funny, dar pitica credea ca se zice Tren si nu Ren :)), am carat dupa noi farfuriile cu mancare, si am stat acolo si-am mancat ca niste indieni adevarati.
Pe ea o cheama Tiger Lilly indian, si pe mine Tunet Mic indian. Neaparat trebuie adaugat „indian” la sfarsitul numelui, altfel nu se pune.

Acum in mijlocul sufrageriei troneaza un cort alb cu margini albastre. Nu se prea asorteaza cu ambientul, dar pana la urma  in casa asta ce naiba se asorteaza?

Visez la o casa pe care sa o pot decora cum vreau eu, sa am un pic de gradina in care sa-i fac ploadei un intreg sat de indieni si un hamac in care sa lenevesc la umbra.

Lasă un răspuns

