ups and downs


Ieri am avut o zi minunata. De ce? Pai sa vedem:

1. Am primit cel mai mare compliment ever, de la barbata-meu. Dar sa detaliez:

Ne-am dus la un bancomat sa scoatem niste bani. Bancomatul era al unei sucursale minuscule a unei banci. Nu pareau sa aiba toaleta in raza vizuala. Erau doua tipe la un ghiseu, si un tip intr-un birou.
Am decis sa ma duc la wc la banca, desi era un omv vis-a-vis. Dar m-am gandit ca la banca e mai curat (I know, inca mai gandesc romaneste:)).

Barbata-meu a incercat sa imi explica ca n-or sa ma lase aia sa fac pipi in banca lor, eu m-am intors pe tocuri si m-am dus fix la biroul aluia. I-am zambit frumos, pe ala l-a luat ameteala dar pana la urma a inteles ca vreau la toaleta. M-a c0ndus pe undeva pe niste coridoare, a luat o cheie dintr-un dulap, a deschis usa de la toaleta de dame si m-a lasat sa ma bucur de utilitati.

Am terminat, am incuiat usa dupa mine, si i-am dus lui cheia. I-am mai zambit odata si-am iesit.

Afara, barbata-meu se tavalea de ras.

Mi-a zis ca initial a crezut ca o sa ma dea ala afara, dupa care si-a dat seama ca la cum arat, chiar daca nu aveau aia toaleta in stabiliment, ar fi sapat asta o groapa cu mainile goale, si mi-ar fi prezentat-o: poftim, poti sa faci pipi aici!

Dap. Nu mi-a zis ca arat bine, ca sunt frumoasa sau chestii de genul. Dar a zis ca directorul ala de sucursala ar fi sapat o groapa cu mainile goale pentru mine :))

2. Mi-am cumparat niste botine Steve Madden gasite intr-un magazin obscur, de cartier. Sunt absolut superbe, le iubesc🙂
Turcul habar n-avea ce vinde.

3. Am fost la Ikea si-am gasit acolo un dulap pt jucariile grasei mici. Il urmaream demult, dar era 69 euro, plm. 90 cu tot cu cutii. Am dat pe tot dulapul (inclusiv cutiile) 12 euro!!! L-am gasit la alea second-hand. Fusese expus si acuma il vindeau. Super-super happy am fost.
Ah, si tot la Ikea am gasit o patura alba cu flori galbene, foarte pufoasa si foarte vesela, tot pt pitica. Era noua dar o lasase cineva acolo, la second hand. I-am zambit aluia de acolo, si i-am zis ca nu are pret. I-a facut el unul: 1 euro :)) Daca tot eram la capitolul preturi, i-am aratat si o perna pe care o vroiam, si care n-avea nici aia pret. Tot 1 euro a decis el ca face, desi era si aia noua.
Ce face zambetul din 0m :))))

Pe cuvant ca n-am avut nimic decoltat, nici n-aveam cum, inca mi se mai vad urmele de ventuze de la EKG-ul de acum cateva zile. Am avut o camasa neagra incheiata pana mai sus, niste pantaloni simpli, negri, si pantofi cu toc. Atat.

Ziua minunilor a fost ieri.

Azi ma doare spatele fiindca aseara am tot mutat mobila prin casa, de nebuna, si desi am luat un somnifer aseara, tot m-a trezit grasa cu maraielile ei azi-noapte. Deci am intrat in normal. Dar ce zi frumoasa a fost ieri!!!!!! :))

6 responses to “ups and downs

  1. Vreau sa vad botinele, lasa vraja😀

    • n-am cum sa le fac poza asa, pur si simplu. vreau sa te zgarii pe ochi :)) asa ca o sa fac o poza cand ma incalt cu ele. desi tre’ sa iti spun ca la deal e ok, dar la vale e cam dificil sa-ti pastrezi echilibrul pe cei 12 cm de toc. ajung la concluzia ca nu-s facute pentru fete de la tara, ca mine, dar am sa le port in ciuda riscului de a-mi scranti gleznele😛

  2. iti spuneam acum o vreme ca e doar o faza. Ca o sa treaca. O sa vezi, o sa treaca. Dar trebuie sa faci ceva cu meteosensibilitatea. Asta o sa ne termine!🙂

Lasă un răspuns

