need some sun!


Really. De ieri ma tot uit pe net, in cautarea unei lampi care imita lumina solara. Se numeste lampa fluorescenta, dar singurele pe care le-am gasit, erau pentru reptile. Si nu pentru reptile mari, ca atunci as fi comandat imediat una, ci pentru reptile mici.
Cica exista si o lampa care imita rasaritul soarelui. O poti programa, si se aprinde treptat, dand senzatia de rasarit.
Eu le vreau pe amandoua, dar nu le-am gasit deocamdata pe nicaieri. O sa mai caut.
De vreo doua saptamani e deja frig. Ploua. N-am mai vazut soarele de vreo 3 sau 4 zile.
Ma gandesc cu groaza ca urmeaza o iarna luuuuuunga si intunecata. Aici nu-i ca la munte la noi, unde-i soare mai tot timpul. Asta-iarna cred ca am avut 10 zile cu soare din noiembrie pana in martie. I hate it.

Lasă un răspuns

