it’s my birthday, go figure


si nu exista cantec destul de trist, care sa descrie cum ma simt. nu, nu-s bipolara, nu-s eu aia dementa. doar sufar ca proasta, atata tot. masochismul meu nu are limite si instinctul meu de conservare s-a carat demult spre zone mai sigure.

10 responses to “it’s my birthday, go figure

  1. Hepi barzdei🙂

  2. La multi ani, asa de incheiere de zi. Eu iti urez in continuare in legatura cu No. 3, e ultima noastra speranta.

  3. asa nasol? mneah decit sa´ncep cu cretinisme prefer sa ramin filozof. da pe garcea poate reusesc😛

  4. On the floating, ship less oceans
    I did all my best to smile
    Till your singing eyes and fingers
    Drew me loving into your eyes

    And you sang, „Sail to me
    Sail to me, let me enfold you”
    Here I am, here I am
    Waiting to hold you

    Then I dreamed, you dreamed about me
    Were you here when I was for sail?
    (Was for sail)
    Now my foolish boat is leaning
    Broken lovelorn on your rocks

    For you sang, „Touch me not
    Touch me not, come back tomorrow”
    Ohh my heart, ohh my heart
    Shies from the sorrow

    When I’m as puzzled as a newborn child
    I’m as riddled as the tide
    Should I stand amid the breakers?
    Or shall I lie with death my bride?

    Hear me sing, „Swim to me
    Swim to me, let me enfold you”
    Here I am, here I am
    Waiting to hold you

    • multumesc tuturor.
      si tie garceo, nu ma asteptam la asta din partea ta :*

      • pai io cam saracutz cu duhul: de cite ori vad un cutit infipt undeva, ma apuc sa invirt de el🙂

        • nu mah, mi-a placut. nu se potrivea perfect, dar e mai bine asa. unul care s-ar fi potrivit perfect, ar fi starnit mai multe valuri de sinucidere decat a doua venire a lui Maical

  5. bai, la multi ani! scuze de intarziere. in 20 august ii si ziua lui sora-mea si i-am zis azi si ei.

Lasă un răspuns

