pumpkina


Am avut chef sa gatesc, asa ca am facut o ciorba de perisoare. In timp ce rasfoiam cartea de bucate in cautarea unei retete, am dat peste una cu chifle umplute cu crema de branza.
Aveam o sacosa de chifle, asa ca m-am apucat sa fac si asta, eram curioasa cum ies.

Doua ore mai tarziu, in timp ce pumpkina se uita la desene, la un moment dat se intoarce spre mine si zice: miroase ciudat in casa.
Eu: cum adica ciudat? Poate miroase a mancare.
Ea: nuu, miroase a pisilic urat.
Eu (abtinandu-ma sa nu rad): cum adica a pisilic urat?
Ea: adica asa, a pisilic urat si murdar!
N-am reusit sa aflu de unde stie ea cum miroase un pisilic murdar :)) dar cred ca a confuzat-o combinatia dintre mirosul de bors si ala de branza cu mirodenii :))

Asta dupa ce azi-dimineata iar s-a apucat sa il descoasa pe ta-su despre cum face el pipi in picioare cu ala al lui.. cum se numeste ala?
” hai tati sa mancam, hai ca ne e foame!”
Desi aceeasi discutie a mai avut-o si cu mine acum catva timp, acuma vad ca isi confrunta notitele :)) Doar ca lasul de ta-su nu i-a raspuns.

Lasă un răspuns

