Coite aka Coleus aka Urzica


Ma gandeam la ce-a zis Dojo, la faptul ca am „cunostinte”. Da, cred ca am avut privilegiul sa cunosc oameni importanti, oameni puternici, oameni foarte foarte bogati. Pe unii i-am cunoscut inainte sa fie toate astea, pe altii pe parcurs. Unii (extrem de putini la numar) mi-au placut, altii nu.

Numai eu n-am reusit sa ajung nicaieri. Hmm.. ma rog, sincera sa fiu, mi s-a oferit de enspe mii de ori ocazia sa intru si eu in randul lor, doar ca acolo mi se parea ca pute, asa ca n-am stat mult, doar cate o vizita scurta ca sa-mi satisfac instinctul de glamouroasa.

N-am avut relatii de prietenie cu ei. Cel mult am fost din cand in cand hartuita sexual de cate unul dintre ei, dar mai mult de-atat nu s-a intamplat sa ma imprietenesc.
Ma rog, m-am imprietenit cu unii dintre ei, dar nu despre prietenii sau fostii mei prieteni voi vorbi aici. Sunt foarte putini la numar si chiar daca n-am mentinut relatia, chiar daca unii mi s-au cacat in cap, au fost prietenii mei, deci nu i-as expune niciodata.
Ziceam de hartuiala. Pai sa povestesc despre domnul Coite.

Domnul Coite era foarte mare, foarte tare la vremea respectiva. Eu eram (asa cum am mai spus) dureros de timida. Imi cautam job. Am vazut anunt in ziar, si m-am prezentat. M-a placut imediat (lol, ar fi fost greu sa Nu cada secerat) si m-a angajat ca asistenta.
Trec peste detalii de genul apropourilor pe care le tot batea, de mi-era jena de colege, pana la urma daca a vazut ca nu scot fofo la bataie, a zis sa forteze nota.
Si a facut greseala sa ma atinga. A pus mana pe mine, si in secunda doi era cu mana rasucita la spate iar eu il intrebam tremurand de nervi: asa e bine?  I-as fi rupt mana fara regrete, dar m-am abtinut.
Mi-a zis ca-s nebuna si evident ca m-a dat afara fara sa-mi mai dea si salariul :))
Nici nu mai stiu cat era salariul meu la vremea respectiva, dar daca adaugam si dobanda pe ultimii 15 ani, cred ca se ridica la o suma frumusica.
Aliooo, domnu’ Coleus, si banii mei unde este?

Lasă un răspuns

