doppelgangers


De-a lungul timpului au existat cateva momente in care am avut senzatia ca am pe undeva o geamana.
Faza este ca eu chiar nu am o figura comuna.

Prima data a fost cand m-am dus sa dau examen la drept. In sala chiar cand ni s-a spus sa stam jos, am vazut o tipa care semana perfect cu mine. Aceeasi frizura, aceleasi trasaturi, era imbracata pana si in aceleasi culori ca si mine. Avea o bluza olive. Nu toata lumea poate purta culoarea asta fara sa para moarta de cel putin 3 zile, dar mie-mi sta bine. Si la fel si tipei respective.
N-am apucat sa ma duc la ea sa o cunosc, iar din sala a iesit la un moment dat inaintea mea. Habar n-am cand.

A doua oara a fost cand un prieten cu care nu mai vorbisem de foarte mult timp, m-a sunat sa imi spuna ca a abordat-o pe o tipa in troleibuz, si ca tipa aia insista ca nu e Blo. Asa ca a sunat sa-mi spuna. Tipa semana foarte bine cu mine, doar vocea ii era un pic diferita. Vocea mea e foarte distincta, chiar m-as fi mirat daca semana si din punctul asta de vedere.

A treia oara a fost cand un alt prieten (bufnitoiul de serviciu) m-a sunat sa-mi spuna ca tocmai s-a facut de rahat pe strada, cand a claxonat-o si-a strigat-o pe o tipa care evident, nu eram eu. Desi paream sa fiu eu.
Locuind in zona, a observat ca tipa respectiva are o geamana.

Acuma.. ori a fost un caz de tripleti si unul dintre copii s-a incurcat in maternitate si-a luat locul altuia, adica parintii mei nu-s parintii mei iar alea doua gemene au o sora care nu le seamana deloc. Mi se pare o explicatie foarte foarte buna, mai ales ca ma ajuta sa inteleg de ce familia mea (adoptiva) mi se pare atat de straina si ciudata.

Pe mess tocmai a intrat bufnitoiul care mi-a povestit ca sambata s-a intalnit cu una dintre ele in piata. Care arata exact ca mine. Si care ii zambea. Si ticalosul nu i-a facut poza, ca era cu nevasta si plodul dupa el. Hhhhhhhhhhhhhh!

Si in clipul asta e o tipa care seamana perfect cu mine. In poza se saruta cu cineva, si in prima  secunda m-am intrebat cand naiba m-am pupat eu cu tipul ala??? Pentru ca nu-l recunosteam :))

Mai intai va dati cu parerea, dupa care va spun exact cu care dintre tipe seman🙂

6 responses to “doppelgangers

  1. Cu informaţiile pe care le am, zic cu certitudine că arăţi ca cea de la 0:24. (un cap, două mâini şi două picioare)

    Dacă e să o iau pe ghicite subconştientul meu este probabil ghidat de cine ştie ce testosteron (sau te mai miri ce) şi zic 1:24 sau 1:57, dar judecând după cât fler au bărbaţii în astfel de subiecte probabil am dat-o pe lângă.

    Aştept lămurirea că m-ai făcut curios.
    PS: Domnului McSurubelniţă te rog să îi spui să trateze paragraful de mai sus ca un pamflet în caz că am avut un noroc chior.

    • :))
      flerul tau e un pic pe langa. tipa de la 1.27 arata fix ca mine cand am parul scurt.

      • Trebuia sa nu îmi las intelectul să lucreze deloc.. Le-am exclus din capul locului pe cele cărora nu li se vedea faţa pentru că ziceai că „nu ai o figură comună”. M-ai indus în eroare.

        În fine. Acum dacă zăresc urechea respectivă şi respectivul posterior mă bag în vorbă.🙂

  2. Nu e corect, ca nu se vede nici una dintre fete bine…si cred ca „cea” de la 1:39 nu se pune.

  3. ba cu aia seman cel mai bine :))

Lasă un răspuns

