Cine sunt romanii din Romania?


http://stirileprotv.ro/exclusiv/revista-presei/revista-presei-cum-traiesc-romanii-intr-o-tara-rasista.htmle

Am citit articolul de mai sus, si m-am umplut de spume. Pai daca in Romania, tiganii repatriati sunt numiti romani, si se face caz pe faptul ca se confrunta cu rasismul, inseamna ca e oficial. Romania e o tara de tigani.
Observati cu atentie va rog, piranda si puradelul din prim-plan. Observati expresia ei triumfatoare.

Eu sunt o fiinta pacifista, am crezut intotdeauna ca violenta nu este o solutie, decat daca n-ai incotro.
Si acuma simt ca nu mai am incotro. Eu am plecat din Rromania tocmai din cauza ca ma saturasem de tiganie. Chiar nu glumesc, ma saturasem de manele, de jeg, de mizerie si de atitudinea tiganilor de peste tot.
Cu sistemul futut ma descurcam, pentru sistemul medical ucigator- gasisem scurtaturi, pentru sistemul de invatamant- scolile particulare sunt si ele o scurtatura mai mult decat acceptabila. Deci eram oarecum ok. Pana la tigani.

Bai, deci chiar nu sunt rasista. Cand eram in scoala generala, pentru ca eram cea mai cuminte din clasa, diriga ma punea mereu in banca cu cei mai dementi copii din clasa. Si majoritatea erau tigani. Dupa primele 2-3 zile nu mai aveam nicio problema cu ei. Incepeau sa se spele, sa-si taie unghiile si sa isi faca temele. Nu glumesc! Asta fara sa ma bat sau sa ma cert cu ei. Pur si simplu discutam.

Eu am copilarit in Drumul Taberei. Pe vremea aia era unul dintre cele mai curatele cartiere, insa dupa revolutie a inceput sa se umple de tigani.
In cartier la mine se luau fetele cu japca de pe strada. Eu nu am avut niciodata nicio problema cu nimeni, desi umblam de nebuna la 12-1 noaptea pe strada. De ce? Pentru ca baietii unei familii de tigani de vis-a-vis, m-au placut.  Fiindca nu mi-a fost teama sa il iau la misto pe unul dintre ei cand a fluierat dupa mine, si pentru ca stiau ca-s fata cuminte. M-au protejat toata adolescenta ca niste frati mai mari, chiar daca nu vorbeam cu ei poate nici macar odata pe luna. Ne salutam cand ne intalneam pe strada, si atat.

Nu despre tiganii astia vorbesc eu acum, ci despre aia gen Gogu’ vecinu’ care stia ca am copil mic si cu toate astea se apuca sa taie lemne la 6 dimineata si sa urle in curte, ca sa o trezeasca.
Despre aia care incercau sa-mi puna mana pe fund pe sub fusta, pe strada, si cand indrazneam sa protestez, ma alegeam cu scuipati si blesteme. Despre aia care m-au amenintat ca ma iau cu japca atunci cand stateam in Berceni.
Despre aia care ascultau manele non-stop in autobuz, si care se luau de batrani pe strada.

Nu mai vreau sa continuu, stie toata lumea despre ce vorbesc.
Pana la pumpkina m-am luptat cu sistemul, cu mizeria, cu tiganii..Dar n-am vrut ca ea sa fie nevoita sa faca asta. N-avea decat 2 ani jumate cand am plecat, si deja stia ca nu mergem in parculet cand sunt tiganii acolo, fiindca aia  mici ii arunca cu nisip in ochi si injura, iar aia mari scuipa seminte, injura si fumeaza langa copii.

In conditiile in care toata Europa a fost invadata de tigani care au venit la furat, si care traiesc pe campuri si sub poduri, tigani care ingrozesc pe toata lumea civilizata, in conditiile astea nu cred ca se numeste rasism. Cred ca oamenii ar fi reactionat la fel si daca era vorba de hoarde intregi de emo care ar fi agresat lumea pe strada.
I-ar fi impachetat frumos si i-ar fi trimis inapoi in emo-land, sa faca ce-or sti.

Repet: in conditiile astea, in care noi suntem ingroziti de revenirea in tara a atator valuri de tigani expulzati, cum putem sa ii condamnam pe cetatenii unor tari civilizate??

Si mai ales: CUM PUTEM SA II NUMIM ROMANI??? EI SUNT TIGANI, SUNT RROMI. Este o etnie care ar fi trebuit sa fie minoritara.
E ca si cum ungurilor care locuiesc in Romania, le-am zice „romani”. Eu n-am auzit niciodata de vreun caz in care un ungur sa fie numit roman. Cu tiganii nu inteleg de ce se face asa. Se incearca asimilarea lor?? LOL. Romanii vor fi asimilati complet de catre rromi intr-un viitor nu foarte indeparatat.

Da, nemtii se uita urat la mine cand aud ca-s romanca, si nu ma pot oftica pe tema asta. Pentru ca pana la mine, au trecut valuri de rromani, care au furat din magazine, care au furat din case, si care i-au facut sa simta ca nu sunt in siguranta in orasul si in casa lor. Si eu as fi reactionat la fel.

Orasul in care locuiesc eu, e plin de romani si de rusi. Dintre toti romanii de aici, eu vorbesc cu o singura persoana. O tipa din Timisoara, mama a 2 copii. O fata de la tara, simpluta. Asculta manele cand e singura acasa, dar are bun simt. Ceea ce restul de romani de aici din oras nu prea au. Este o mama buna, atenta la nevoile copiilor, si impartasim multe dintre principiile dupa care ne crestem ploadele.

Of, nu credeam ca voi spune vreodata ca mi-as dori ca tiganii sa fie sterilizati si inchisi in orase speciale. Sa nu se mai reproduca, si sa nu mai intre in contact cu restul lumii.
Si NU, nu ma refer la TOTI tiganii. Ci doar la cei care sunt agresivi cu restul lumii.
Pentru Ro e deja prea tarziu. Suntem o natie de tigani.
Romanii ca natie nu mai exista.

18 responses to “Cine sunt romanii din Romania?

  1. da, elvetia in 1972 a aplicat deja cu succes sterilizarea unor tigani. sa nu ne mai sugem pula corect politic domnilor din ue!

  2. Eu am avut experienţe îngrozitoare cu rrromii. Sunt rasist că încerc să evit contactul cu ei pe cât posibil? Sunt rasist/xenofob dacă mi-aş învăţa copiii să strea cât mai departe de ei?

    Pot aşterne pe hârtie toate întâlnirile mele cu membri ai acestei minorităţi şi să fac o statistică simplă „cu scântei/fără probleme” şi ar ieşi un procent de 90% (indulgent) de contacte în care „mi-am luat-o” (pe şleau zis). Mie asta îmi zice că tigan=pericol.

    Petrov, nu ştiu unde e „political correctness” în atitudinea ue.. Francezii fac o mârlănie din punct de vedere al regulilor de bază pe care e fondată ue, iar ue dă din papagal la fel ca opoziţia din România(verba volant..). Sancţiunile.. la anu’ şi la mulţi ani. Totuşi, după cum ziceam, înţeleg că nimeni nu ar ţine ţiganii că li-i sunt dragi, dar dacă intri în horă tre’ să joci după reguli.

  3. Bai, eu nu chestionez aici corectitudinea actiunilor tarilor UE. Spun doar ca le inteleg perfect. De ani de zile, se confunda romanii cu rromii. NU suntem aceeasi natie! E ca si cum as spune eu ca-s british doar fiindca stiu limba engleza.
    Ce ma enerveaza pe mine, este atitudinea romanilor. Nu stiu cum s-ar putea rezolva asta pe cale pasnica, mi-e teama ca nu se poate, insa tiganii trebuie pusi la punct.
    L-ai prins pe unul in casa ta? Zbang! L-ai prins impingand copiii de clasa 1-a in gardul scolii si furandu-le banii si sandwichul? Zbang!
    Frate-meu mai mic a fost jefuit sistematic de o gasca de tigani care asteptau la gardul scolii.
    Eu am scapat ca prin minune fara sa fiu taiata pe fatza de cateva ori, fiindca am incercat sa avertizez niste oameni ca tiganii erau cu mainile pana la cot in buzunarele lor.
    O femeie a fost batuta bestial in statie la Kogalniceanu, pentru ca a indraznit sa ii spuna hotului care o buzunarea, sa-si scoata mana din geanta ei. Nimeni n-a intervenit sa o ajute. Eu eram in clasa a 10-a de liceu si priveam uimita cum nimanui nu-i pasa. Barbatii din statie se uitau in balarii. Agresorul era un tigan imens.
    Am fost de nenumarate ori lovita, scuipata si injurata pe strada pentru ca nu i-am lasat sa ma buzunareasca sau sa imi bage degetele in chiloti.
    Am un prieten care locuia la etajul unu al unui bloc intr-o zona verde si linistita.
    Intr-o noapte s-a trezit cu un cutit la gat, posesorul cutitului amenintand ca daca misca il omoara, si o omoara si pe prietena lui. Da, dragutul a intrat pe geamul deschis, si i-a violat prietena langa el in pat. Abia au scapat cu viata, fiindca tipul a vrut sa-i si omoare.
    Si astea sunt doar cateva exemple. Doar cateva.
    Minunat, nu-i asa? Sa tot traiesti in Ro si sa fii corect din pdv politic, sa nu fii xenofob si sa razuiesti cu grija orice urma de rasism din sistemul tau.
    Fuck Rromania!

  4. „Ce ma enerveaza pe mine, este atitudinea romanilor. Nu stiu cum s-ar putea rezolva asta pe cale pasnica, mi-e teama ca nu se poate, insa tiganii trebuie pusi la punct.”

    Perfect adevărat, trebuie puşi la punct! Cu puşca, nu merge, deci ne rămâne legea. Văd că postul e eminamente apolitic, dar nu mă pot abţine să nu remarc o chestie (scuze dacă deranjează). Până acum ţiganii au fost toleraţi, ignoraţi de conducerile anterioare. Rău! Acum însă nu îmi pot şterge din minte clipul electoral al prezidentului şi mesajul lui, „hai xxxxxescu la putere, scapă ţara de lichele” guiţat de nimeni alţii decât subiecţii noştri. Dacă înainte erau ignoraţi şi asta era rău, să te realegi cu un astfel de clip electoral cum se mai numeşte? Eu ştiu câţi bani zboară de la mine din buzunar pe taxe şi impozite, maneliştii nu cred că ştiu „ce ie halea”.

    În concluzie, puşca am zis că nu-i o soluţie şi mă tem că în situaţia de faţă şi legile care „să-i pună la punct” se vor lăsa aşteptate mult şi bine (aşa.. cam încă vreo 4 ani).

    PS: Ştiu că şi dacă ar exista acele legi tot ar lipsi un ingredient necesar: cineva care să le aplice, dar ăsta e un subiect kilometric în care nu intru, dar de care sunt convins că nu eşti străină având în vedere că ai trăit în România..

    • Da. Stiu toate astea. Am vazut de-aproape „sistemul” si stiu ca nu va putea functiona niciodata asa cum este pus in aplicare in Ro.
      Ce lipseste este atitudinea civililor. Nu cred ca din 22 sau 23 de milioane de cetateni, mai mult de jumatate sunt tigani. Atata timp cat numarul lor este mai mic decat al populatiei majoritare, mai avem o sansa. Doar ca romanii nu sar unul in apararea altuia, asta e problema, iar tiganii se inmultesc mai repede ca romanii.
      Romanilor le este frica de tigani, si pe buna dreptate, insa nu poti trai toata viata guvernat de frica. Mie nu mi-a fost teama sa chem politia de fiecare data cand m-am simtit amenintata. Evident ca nu s-a facut niciodata nimic, insa daca toata lumea chiar ar reclama cazurile la politie, pana la urma va trebui sa se ia atitudine la un alt nivel.
      Dar in primul rand oamenii trebuie sa inteleaga ca daca baga privirea in pamant si se prefac ca nu au vazut nimic, situatia va fi din ce in ce mai urata.
      In fata blocului meu a fost la un moment dat injunghiat un tip. Tiganul care l-a injunghiat avea un butic chiar la coltul blocului.
      Politia a venit dupa 2 ore, desi a fost chemata imediat ce a inceput altercatia. Nu a intrebat pe nimeni nimic, iar aia care au dat declaratii totusi, „nu au vazut nimic”.
      Nu vorbim aici de o straduta obscura din cine stie ce fund de oras. Nu, vorbim de una dintre intersectiile foarte mari din Bucuresti!
      Eu nu am vazut ce si cum s-a intamplat, dar daca eu am auzit zvonurile, inseamna ca cineva a vazut tot ce s-a intamplat, nu?

      Sunt mai mult decat satula de clasa politica din Ro. Nu spun ca in alte tari nu se fura si ca politicienii nu-si bat joc de principii si de morala, dar crede-ma ca politicienii romani sunt o specie de pe alta planeta.
      Mai putin de 1% dintre ei stiu sa se exprime coerent, sau au habar de niste minime reguli de buna-crestere.
      Nu-mi pun baza in ei, sa rezolve problema tiganizarii Romaniei.

      • Referitor la politicienii români, te cred şi ştiu din proprie experienţă cât de mare e contrastul între ăia de afară şi ăştia din ţărişoară.

        Iar referitor la problema în discuţie, rezonăm în pesimism(unul perfect justificat, zic eu). E strigător la cer când ajungi să fi singurul OM (care NU închide ochii). Dacă cei din jur nu se schimbă, păi să nu-ţi iei lumea în cap şi să te duci pe alte meleaguri unde există măcar un minim de civilizaţie?! Când pleci din România simţi deplasarea ca pe una temporală – pleci din epoca de piatră (unde e legea junglei la propriu) şi ajungi în civilizaţie (unde ai drepturi, iar „societate” înseamnă ceva, nu numai un cuvânt mestecat de politicieni cu tărâţe-n cap)..

  5. vlad, ma refeream la faptul ca ei ne obliga sa fim corecti politic la noi in tara, pe cand ei isi baga pula in tigani.

  6. Mincati-as, ce-ai fa nebuno cu tiganii, sa moara dujmanii mei?

    • hai sa iti zic faza: se duce Mc Surubelnita aka huzbandu’ sa repare masina la unul in garaj, ca avea rampa. Omul neamt de felul lui, asculta manele.
      Am senzatia ca se generalizeaza fenomenul.
      Hai cu apocalipsaaaaaa!!!

  7. OMG, par o extremista d-aia nebuna, dar zau ca nu sunt!
    N-am nimic cu tiganii care nu-s agresivi.
    Stiu ca or sa sara unii de cur in sus ca si romanii sunt hoti, criminali, violatori etc.. da, dar intr-un procent normal din pdv statistic. Asa cum si americanii, si francezi si britishii au si ei procentele lor.
    Tiganii sar din grafic, in plm!

  8. Uff, ma apuca groaza ca dau de ei din nou. De 5 luni jumate am dus-o ca in rai. Nici picior de tigan. Doamne, ce nasol ca se termina😦

    • pai te intreb si eu asa.. daca tu tot muncesti pe net, de ce nu va mutati de tot pe undeva prin alte parti decat Ro.
      Stii si tu foarte bine ca in afara poti trai cu jumatate din cat iti trebuie sa traiesti lunar in Ro.
      zic si eu, nah..

  9. am cunoscut Mult mai multi romani (100%) agresivi, violenti si buni de sterilizat decat tigani…

    • nu vorbeam aici despre oamenii cu afectiuni mentale. sa fii sociopat, psihopat si toate alea care se termina cu „pat”, nu e acelasi lucru cu a face asta in gasca, in familie, in a-ti face un principiu de viata din speriatul femeilor albe pe strada.

  10. hai sa fac pe lupul moralist (desi sunt in asentimentul tau blo) … e un cerc vicios, lumea nu ii integreaza in societate pentru ca sunt asa cum sunt, si nu le da nicio sansa. si atunci bineinteles fac tot ce stiu ei mai bine. iar saracia si coruptia din RO faciliteaza stilul lor „minunat” de viata.

    • wrong, lumea ii accepta atata timp cat isi vad de treaba. am cunoscut si tigani culti, realizati, educati. nu sunt hoti si nenorociti din cauza societatii, ci pentru ca asa sunt crescuti sa fie. sorry ca te dezamagesc, dar societatea tiganilor functioneaza dupa niste reguli care n-au nicio legatura cu societatea noastra.

  11. Pingback: Bune de citit: 23-29 august 2010 | Dojo Blog

Lasă un răspuns

