simply life


Desi teoretic mai sunt cateva zile de vara, aici e deja toamna de ceva vreme.
Imi place in continuare sa ies dimineata cu bicicleta, si sa astept rasaritul pe dealuri, insa in ultimele zile vremea a fost destul de rece si rasaritul deloc spectaculos.

Aseara ploua. Cerul nu era negru, ci bleumarin inchis, o culoare superba, iar deasupra padurii de pe dealul de vis-a-vis, atarna o fasie de cer galbui si luminos.  Norii pareau desenati deasupra mea, iar eu stateam cu rasuflarea taiata si priveam.
Astazi era sa cad de pe o bordura cu bicicleta,  pentru ca ma uitam in sus si nu pe unde mergeam. Cerul are o nuanta de bleu-bebe iar norii sunt aruncati ici-colo ca niste pernute moi in care iti vine sa topai cu picioarele goale. Mergeam pe bicicleta si-mi spuneam : Doamne, cat de frumos poate sa fie! Aerul miroase proaspat a padure umeda, iar cerul.. oh.. cerul..
Mi-am promis astazi ca de-acum incolo nu voi mai pleca de acasa fara camera foto.

Imi place zgomotul pe care-l face ploaia pe materialul umbrelei. Imi aduce aminte de verile in care ma prindea ploaia pe munte, in cort. Cat de frumos este sa stai in cort, sa te uiti cum ploua, sa fie racoare si tu sa te ascunzi in sacul de dormit si sa stai asa, la gura cortului si sa lenevesti.
Imi placea pana si ploaia care-mi intra in pantaloni cand ma duceam sa fac pipi in padure. Imi placea si tentativa de foc facuta cu lemne umede care umpleau cortul de fum, cerul cazut ca o perdea peste munte, stelele mari cat niste farfurioare, si atat de multe incat iti venea sa le numeri desi stiai ca nu vei reusi niciodata sa termini de numarat.

Inca mi-e dor de mare, un dor organic, si nu pot sa fac nimic in momentul asta sa-mi alin arsura de pe dinauntru. Dar iubesc si muntele, si dealurile astea impadurite, si aerul curat care miroase a frunze moarte si-a pamant.
Ma bucur ca sunt aici. Chiar daca n-am plan de pensie, chiar daca va trebui sa mai trag inca vreo 5 ani pana sa pot spune ca sunt cat de cat  infipta aici. Chiar daca n-am unde sa ma duc incaltata in pantofii mei cu tocuri de 10, imi place sa-mi trag cizmele de cauciuc si sa tropai cu fiica-mea prin putinele baltoace ramase dupa ploaie. Iau ce este mai bun din tot ce mi se ofera.

Viata mea e foarte simpla acum, si m-am obisnuit cu asta. Chiar imi place la nebunie. Candva nu-mi puteam inchipui cum e sa traiesti intr-un oras atat de mic incat toata lumea sa cunoasca pe toata lumea, un oras in care n-ai unde sa te duci la concert sau la teatru, dar unde ai padurea la doi pasi.
Sunt uneori nostalgica dupa prietenii ramasi in Ro, insa aici mi-e bine. Sunt atat de linistita de obicei, incat cred ca as putea da lectii de zen🙂

Obisnuiam sa cred ca viata trebuie traita mereu la max, sus-jos, mereu alergand, mereu facand un milion de lucruri in acelasi timp.. Acum stiu mai bine🙂

8 responses to “simply life

  1. Drăguţă povestioara ta idilică.

    Cum te descurci cu lipsa lumii de pe „uliţe”, mai ales în weekend, că mie îmi vine să mă urc pe pereţi? Norocul meu cu orele suplimentare de muncă şi cu aerportul din depărtare de la care se mai aude câte un pâs din când în când că altfel aş lua-o razna… Hm! Poate îmi trebuie şi mie un copil şi ca să învăţ a preţui liniştea (mormântală).

    Un detaliu. Nu sunt eu cine ştie ce expert în camping, dar am totuşi un sfat pentru tine. Data viitoare când mai mergi cu cortul, încearcă să faci focul afară dacă te deranjează aşa rău fumul.🙂🙂

    • :)) focul se facea sub tenda :)) nu IN cort :)))))))

      mie-mi place linistea de aici. cu sau fara copil🙂
      cred ca am trait prea intens prea mult timp asa ca acum linistea asta e ca un balsam.

      • Bine zis, balsam. Pentru mine e balsam.. de păr. Nu face spumă şi nu mă spală (nu mă coafează, cum ar veni un spirit de glumă), dar îmi face bine. Cu speranţa asta trăiesc.

        Referitor la cort şi focul dintr-însul, e clar că mi-am ieşit din mână că fac poante de care mă prind numai eu. Sunt fericit măcar că râde lumea în urma lor, chiar dacă nu cu, ci de mine.🙂 Promit să (încerc să) mă îndrept.

  2. Nici n-ai cum sa iti inchipui ca poti trai asa, atata timp cat esti inca ACOLO. Atata timp cat alergi ca un soarece in rotita lui, nici nu te poti opri. Si eu munceam mult, iar la sfarsit de saptamana ma simteam de parca ramaneam suspendata pana luni cand o luam de la capat. Nu stiam altfel, furam cate un wknd pe undeva, si credeam ca aia era viata.

    • Prin ACOLO presupun că te referi la „la muncă”.. În caz că te refereai la patria mumă.. să ştii că se fac ore suplimentare şi în alte locuri decât în jug la Românica.🙂 De cele mai multe ori din motive diferite faţă de cele din ţărişoară (unde le faci de cele mai multe ori ca să nu mori de foame la propriu!).

      Oricum, până n-oi trăi într-o economie bazată pe resurse (gen proiect Venus) e foarte posibil să nu aflu cum e afară din rotiţa mea. Pentru că, vezi tu, mai trebuie şi „gura lu’ mine să mănâncă ceva”. Afară din rotiţă nu se găseşte papa bun (decât dacă aş avea pe cineva în rotiţă care să împartă cu mine😛 şi nu e cazul).

      • sorry, nu m-am prins din ce-am citit la tine pe blog pana acum🙂
        ma refeream la patria-muma. nu spun ca eu stau si nu fac nimic toata ziua, spun doar ca aici am timp sa privesc in jur, am timp sa respir si nu ma mai simt ca un sobolan prins in cursa.
        nu spun ca e usoara viata mea acum, spun doar ca-mi place.

  3. Hai sa-ti fac putin in ciuda🙂. M-am intors vineri de la mare (pe litoralul nostru, dar ma refer strict la partea naturala, adica marea si nisipul). Joi au fost niste valuri superbe, foarte mari si o zi cu un soare puternic si fara pic de nori. Era o bucurie de nedescris printre cei care se balaceau.
    Te-am ofticat, te-am ofticat..:-p

    • aaaaauuuuuuuuu, ce dai bah la operatie?
      nu ma oftic, de ce m-as oftica? de ieri dupa-masa ploua aproape incontinuu, bate foarte tare vantul si e frig. de ce m-as oftica?
      huuuuooooo

Lasă un răspuns

