amintiri cu grasa mica


Stiu ca am zis ca blogul asta nu vreau sa fie unul in principal pentru rolul meu de mama, dar planurile initiale s-au cam dus pe apa sambetei. Mai ales ca azi am recitit niste posturi mai vechi de-ale mele, despre pumpkina mica si grasa si nu rezist sa nu bag un copy-paste aici🙂

Na ca am dat-o in bara deja! N-are copilu’ decat un an si aproape doua luni, si deja a invatat primul cuvant „urat”. S-au dus naibii planurile mele care prevedeau ca umflatica sa nu auda decat varianta literara cenzurata a limbii romane. De doua zile grasa umbla prin casa pronuntand raspicat: cacat! Sigur ca nu-i iese de fiecare data pronuntia exacta, mai nimereste si cate un cact, caca, ctct si asa mai departe. Dar de cele mai multe ori ii iese din prima.
De unde ar fi putut sa invete copilul meu cuvantul asta? Pai cum de la cine? De la mine, de la mama ei, cea pe care o urmareste ca un vultur mic, gras si chel prin toata casa. Sta cu ochii pe mine tot timpul, iar eu profit de asta si incerc sa o invat tot felul de chestii utile, interesante..
Dar sa revin: alaltaieri vorbeam la telefon cu tatal ei. La un moment dat, am daramat ceva de pe masa, si am trantit-o. Expresia, adica. Dupa asta, grasa tot bombanea ceva, in timp ce eu vorbeam la telefon. La un moment dat, taxu: „ce zice grasa? cacat?” Io: ei, cred ca a facut caca si ma anunta, puiul mamii. Vezi mah ce copil destept avem?” In fine, termin de vorbit, miros pampersul.. nika. O intreb: faci caca? Ea (scuturand din cap, si facand semn si cu degetul ca nu): niu!
Dupa vreo zece minute, iar aud… iar o intreb, ea imi raspunde la fel. Niu!
A doua zi, o luam de la capat. Intr-un final, imi dau seama.. Nu reusea sa indese niste rotite de lemn pe un ax, in timp ce bombanea: catcat cacat si restul de variante. Asta a fost ieri. Azi n-a mai zis decat la pranz, cand incercam sa o culc.

Iata ca planul meu de a creste o domnisoara rafinata, s-a dus … de suflet :)) Ma intreb daca o sa faca intr-adevar balet sau dans, daca o sa faca vreun sport, si inca multe altele.. legate de planurile mele, evident. Deocamdata eu nu reusesc nici macar sa o fac sa manance ce-i dau, sau sa o culc.. si indraznesc sa ma gandesc asa departe, la lectii de balet si karate. HA HA.

……………………………………………………………………

Noi, si noi exemple care imi ridica parul pe ceafa

eu, mai devreme, incercand sa convig galushcoantza ca piureul e bun: hai mami, papa, iubirea mea.. mmmm ce bun e!
ea, scuturand scarbita din cap: cacat!
eu, deja exasperata: nu e caca mami, e piure. piu-re! piure!
ea: cacat
eu: hai mai mami, mai da-o-n p.. masii de treaba. nu mai injura, si papa!
ea: pda maaaai

2 responses to “amintiri cu grasa mica

  1. Acu’ 2-3 zile o gasesc pe aia mica a prietenilor nostri ca se uita la Mickey Mouse, cu aratatoru-nfipt in nas.
    -Bai Giga, de ce tii destu-n nas?
    -Finca-ncape! a venit raspunsul.
    4 ani jumate…

    • :)) si asta nu-i nimic, stai sa ai unul al tau, sa vezi cate poate sa scoata din el zilnic :))) nici nu mai apuci sa-ti aduci aminte de una, ca face alta.

Lasă un răspuns

