poze


Pumpkina e din ce in ce mai pasionata de fotografie. Una-doua imi inhata telefonul si incepe sa pozeze 🙂 Poza de mai jos este facuta de ea, si mie chiar imi place. Are ochi pitica.

M-am intalnit azi din nou cu pisica portocalie si pufulina. Ne-am jucat in mijlocul trotuarului vreo 5 minute. E atat de alintata, ca nici n-am putut sa o pozez bine, venea si se intindea pe pantofii mei 🙂

11 responses to “poze

  1. Foarte frumos! 🙂
    Totuşi se vede de la o poştă atmosfera cu care, din păcate, m-am obişnuit şi eu. Minunat, dar pustiu! E corect că, după cum ziceai, uneori mai ai nevoie şi de asta, dar chiar tot timpul?
    Unde sunt oamenii? Nu văd unu’ singur în pozele tale..

    • :))) traiesc intr-un oras bantuit mwhaaaahaaahaaaaa :))
      ai dreptate, nu prea sunt oameni pe strada, mai ales in zona in care locuiesc eu. la inceput ma deranja un pic asta, acum e ok.

  2. Exceptând, evident, familia 🙂 Apropo, de unde a făcut rost micuţa de aşa ochi? (Omisesem chiar cel mai interesant fapt)

  3. o impresie deloc gresita :). e frumoasa foc, sa-ti traiasca. vreau si eu pustiu, liniste, serenitate :((. dar la anul imi promit sa am parte de ele 😀

    • cred ca partea cu pustiu, liniste, serenitate, functioneaza doar daca ai un copil care sa te stoarca bine de energie in prealabil
      eu dintotdeauna mi-am dorit sa locuiesc intr-un oras mic. sunt o fiinta hiper-sensitiva si zgomotul unui oras mare ma da uneori peste cap chiar daca imi place la nebunie sa ma plimb si sa vad. nici nu stiu cum as putea descrie frumusetea unui bulevard supra-aglomerat, pentru ca ma crezi sau nu, exista frumusete oriunde.
      unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care le-am vazut vreodata, a fost o punga de plastic alb, dansand intr-un vartej de praf pe o melodie stiuta doar de ea. era mai gratioasa decat ar putea fi vreodata o fiinta umana.
      God, chiar sunt ciudata :))))))))) abia acum imi dau seama :))))))))

  4. Si gaga mica a pritenilor nostri, 4 ani, incepe sa faca poza. Sta „soarele” un pic crispat, cand manevreaza a mica DSLR-ul, dar ies poze misto 😀

    • eu i-am gasit pumpkinei la oferta o camera foto pt copii. are si un soft pt PC, in care poate sa editeze pozele, sa faca un fel de jurnal foto 🙂
      e pt copii mai mari, dar cum pitica mea nu se prea lasa intimidata de preconceptii d-astea, ma gandesc ca o sa se descurce 🙂

Lasă un răspuns

