slipleasa


Doar cateva chestii, ca tot m-a trezit fiara mica in urlete in creierii noptii si nu mai pot dormi. Si-s realmente pissed off, asa ca am deschis calculatorul cu gand sa ma uit la ceva funny, sa rad un pic ca proasta si sa ma culc la loc.
Ca sa scurtez: m-a pus naiba sa imi verific mailul. Ca parca nu eram destul de enervata..
Cred ca am mai zis ca una dintre sursele mele nesfarsite de amuzament sau enervare, o reprezinta  titlurile stirilor de pe Pro TV.

De aici si urmatoarele chestii care mi-au trecut prin cap:

-” botez regal in familia Sandu”????? wtf?? Nu stiu de ce, dar asociam ideea da sanje regal cu o gramatica impecabila in primul rand. Si pe urma cu toate halealante gen iducatie, cultura, manieri si de ce nu, chiar cu un rege-doi in trecutul familionului. Si nu, regele lu’ folbalu’ nu se pune , ca ala din cate am auzit e Hagi.

– „Thomas Beatie a fost invitat la Happy Hour„.” Prof. dr. Ioan Lascar: Thomas Beatie este transsexual”

No shit! Nu mi-as fi dat seama, pe bune.
Intrebarea mea legata de stirea asta este urmatoarea: de ce seamana Maruta cu Thomas Beatie??? E un look adoptat in ultima vreme, stiind ca il va invita pe Thomas? Este Maruta un Betie wannabe?

– „ Viorica spune cat poarta la sutien” – who da fuck e Viorica?? Si de ce m-ar interesa cat de mari sunt tzatzele cocalarei??? Am avut masochismul sa ascult fragmentul de emisiune, si pot sa spun ca m-a bucurat un singur lucru: ca tiganii au ajuns sa faca misto de tigani, si ca tiganilor le este rusine sa spuna ca vin din Romania. Funny, huh?

Virusul West Nile, despre care mi-a zis bufnitoiul acum catva timp, a ajuns si in Romania, unde era asteptat cu caldura. Da’ cica nu o sa moara lumea pe capete, doar batranii. Da’ astia oricum nu-s importanti, nu?

Isterie cu asteroizi– and we will all die a horrible death

Mic si rau – si normal ca balaurul romanesc mic si rau, halea balauri mai mari ca el. Nu ma mira deloc.

Federer rulz – pe vremuri imi placea sa ma uit la competitiile de tenis unde tineam de fiecare data cu Sampras si nu cu Agassi. Dar asta a fost acum un milion de ani. Cam pe vremea cand tineam cu Mika Hakkinen si-l  injuram de morti si raniti pe Schumacher.

Cam atat cu stirile in noaptea asta.

7 responses to “slipleasa

  1. http://www.youtube.com/watch?v=AjQwbEiE9Zk uite aici ceea ce cautai tu. pt viitoarele insomnii😀

    • daca m-ar lasa carnatzii astia de nemti sa vad si eu despre ce e vorba, as sti daca sa-ti multumesc sau nu🙂
      da-mi alt link sau spune-mi ce sa caut

  2. cu sampras tineam si io cu tata. ce meciuri sa-mi bag pula!

    • Nu-i asa🙂 ? Alea meciuri de tenis. Ce m-am ofticat cand s-a retras in semi-finalele pentru Cupa Davis. Nu mai stiu cand era.. ’93-’94 cred

  3. da, meciuri de cate 4-5 ore…

  4. Ce mos is? Nma’ io i-am prins pe John Mcenroe, Björn Borg, Jimmy Connors si Ivan Lendl?

    • ba da mah, i-am prins si eu, dar Sampras era tanar exact in perioada in care si eu eram tanara si ma indragosteam la fiecare 2 minute :))))

Lasă un răspuns

